Rozwiązujemy problem
niskiej sprzedaży.
z ekspertami od marketingu
w wyszukiwarce Google & AI.
Pozycjonowanie stron w Google
Od 17 lat staramy się sprostać nawet najbardziej konkurencyjnym branżom, pomagając naszym klientom budować widoczność ich firm w internecie.
Dzięki rodzinnym relacjom panującym w firmie, każdy klient traktowany jest indywidualnie co pozwala stworzyć trwałą, biznesową więź.
Skuteczność naszych działań (marketing oparty na danych) potwierdzają liczne case studies oraz referencje.

z praktykami, nie
handlowcami.
Jakub Werelich
PARTNER ZARZĄDZAJĄCY
Maciej Kędzia
PARTNER ZARZĄDZAJĄCY
od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 do 16:00.
Firmy z którymi współpracujemy
Małe firmy lokalne
Liderzy branż
Sklepy internetowe
Wymagaj więcej
od swoich partnerów
E-COMMERCE
w Top 10
E-COMMERCE
w Top 3 i 494 w Top 10
MOTORYZACJA
portalu o 373%
Referencje
od naszych klientów

Media Click to agencja, która wykazuje się kompetencją, terminowością oraz natychmiastową reakcją na zgłaszane problemy.
Rafał Gawłowski
Prezes Zarządu
Media Click jest partnerem godnym zaufania i polecenia ze względu na bogate doświadczenie.
Jakub Paczyński
Prezes Zarządu

Podczas współpracy z Agencją SEO Media Click uczymy się, jak skutecznie budować widoczność firmy w Internecie.
Robert Zarzecki
Prezes Zarządu
Polecam usługi firmy Media Click jako sprawne i rzetelne. Zlecone prace wykonano szybko, terminowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Dr hab. Ryszard Rzepecki
Kierownik Pracowni Białek Jądrowych
Wydziału Biotechnologii Uwr
Przygotowanie strategii obecności naszej firmy w internecie została opracowana na najwyższym poziomie.
Paulina Siej-Wąsowska
Prezes Zarządu Kwietnik.pl
17 lat doświadczenia
w branży SEO
Jarosław Janikowski
SPECJALISTA SEO

Janusz Werelich
SPECJALISTA SEO

kluczowej wiedzy biznesowej, która w połączeniu
z dobrze prowadzonymi działaniami SEO, pozwala
na osiąganie realnych korzyści dla naszych obecnych
i przyszłych Klientów.
Usługi z zakresu SEO
Audyt SEO
Szczegółowe badanie strony WWW pod kątem widoczności w wyszukiwarkach. Wdrożenie audytu SEO zapewnia wzrost ilości i jakości ruchu, bez konieczności zwiększania budżetu na reklamę.
Optymalizacja stron
Dostosowanie strony do aktualnych czynników rankingowych. Wyeliminowanie kluczowych błędów, przyspieszenie ładowania strony i dostosowanie do urządzeń mobilnych to gwarancja maksymalizacji efektów pozycjonowania.
Copywriting SEO
Tworzenie merytorycznych treści, ukierunkowanych na użytkownika, pokrywających się z potencjalnymi zapytaniami w wyszukiwarkach. Wartościowe teksty zwiększają satysfakcję użytkowników oraz tworzą nowe kombinacje słów kluczowych.
Pozycjonowanie Lokalne
Dobra widoczność na rynku lokalnym ma ogromne znaczenie w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Mapy Google oraz personalizacja wyników wyszukiwania w oparciu o geolokalizację umożliwiają dotarcie do klientów szukających usług z danego obszaru.
Filtry Google
Nadmierna optymalizacja, niewłaściwa strategia link-buildingu oraz ataki hackerów to główne powody nakładania kar. W konsekwencji spadają pozycje i liczba odwiedzin. Przywrócenie zaufania jest osiągalne dzięki odpowiednim działaniom, mającym na celu oczyszczenie profilu domeny.
Pozycjonowanie Long-Tail
Optymalizacja oraz odpowiednia strategia głębokiego linkowania zwiększa widoczność strony (na setki, tysiące słów kluczowych). Zapytania z długiego ogona (long-tail) charakteryzują się wyższym stopniem konwersji i w stosunku do fraz ogólnych przynoszą firmom więcej wartościowego ruchu.
Pozycjonowanie za granicą
Wyszukiwarki internetowe umożliwiają precyzyjne dotarcie do klientów oraz partnerów biznesowych w dowolnym zakątku Świata. Zdobywaj nowe zlecenia zagraniczne dzięki przemyślanej strategii SEO.
Zaplecze SEO
Odpowiednie zaplecze SEO gwarantuje bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad procesem budowania linków. Autorskie Zaplecze MediaClick® to dedykowane serwisy tematyczne, pozwalające utrzymać wysokie pozycje.
e-PR
Eksperckie publikacje w renomowanych portalach w celu ochrony i budowania silnej marki w Internecie, ale także pozyskania wartościowego ruchu i wzmocnienia procesu pozycjonowania.
Dlaczego warto być numerem jeden?
93%
9 na 10
14,6%
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google




Google Ads
Zwiększ widoczność swojej firmy w Internecie. Docieraj
do klientów, gdy poszukują produktów oraz usług w Google,
które oferujesz. W tym pomoże Ci agencja Google Ads.
Kampanie produktowe
Uzyskaj wyższe wyniki sprzedaży dzięki prezentacji
asortymentu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.


Reklama Wideo
Wykorzystaj skalę sieci reklamowej Google i YouTube
do poszerzenia własnego zasięgu.
Remarketing
Buduj większą lojalność i utrzymuj wyższe
wskaźniki utrzymania konsumentów dzięki
reklamie śledzącej.

Blog o pozycjonowaniu i Google Ads
Co to jest SERP? (Search Engine Results Page)
Akronim SERP często pojawia się w zagadnieniach związanymi z pozycjonowaniem stron, pochodzi od angielskiego "Search Engine Results Page" i oznacza stronę wyników wyszukiwania. Jest to strona, którą użytkownicy ujrzą po wpisaniu słowa kluczowego w wyszukiwarce...
Co to jest URL? (Uniform Resource Locator)
Adres URL (Uniform Resource Locator), akronim oznacza unikalny identyfikator, który określa lokalizację zasobu w internecie (przeważnie strony internetowej - https://...). Jest to ciąg znaków, który umożliwia dostęp do konkretnej strony internetowej, dokumentu, obrazu...
Jakie wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania i kampanii Google Ads?
Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania (SEO) oraz kampanii Google Ads jest dobór odpowiednich słów kluczowych (keyword research). Etap ten polega na określeniu jak największej ilości optymalnych słów kluczowych wraz z synonimami używanymi przez...