fbpx

Analityka internetowa

Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników.

Mierzenie ruchu na stronie za pomocą Google Analytics

Dobór kluczowych wskaźników wydajności oraz narzędzi analitycznych jest jednym z głównych elementów każdej kampanii.

Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników. Monitorowanie kondycji witryny pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Analityka sprzyja optymalizacji ruchu oraz pozwala na określenie stopnia realizacji założonych celów. Wskazuje kierunek, w którym należy podążać, aby zwiększyć skalę działań.

Jakie korzyści może przynieść wdrożenie analityki internetowej?

Poznaj skuteczność

Dzięki analityce poznasz realną skuteczność wszystkich działań reklamowych w internecie.

Poznaj odbiorców

Dowiesz się skąd są Twoi klienci i w jaki sposób korzystają z Twojej strony.

Przetestuj użyteczność

Przetestujesz użyteczność swojej strony i dowiesz się co może powodować problemy z jej użytkowaniem.

Zwiększ przychody

Wyznacz określone cele, optymalizuj swoje wydatki na podstawie danych historycznych i zwiększ liczbę przyszłych konwersji.

Jakie rozwiązania z zakresu analityki internetowej wdrażamy najczęściej?

Kliknięcia „Pokaż”

Ukrywając elementy takie jak numery telefonów, adresy e-mail mierzymy zaangażowanie użytkowników i określamy ich intencje. Wiemy dokładnie, w którym miejscu odsłona elementu miała miejsce i czym dany użytkownik był zainteresowany.

Mierzenie wysyłania formularzy

Formularze kontaktowe to podstawowe narzędzie do kontaktu klientów z firmą poprzez stronę internetową. Dzięki analityce możemy mierzyć każdą interakcję z polami formularza i przyciskami w nim zawartymi.

Znana jest ilość poprawnie wysłanych formularzy jak i samych prób wysłania.

Mierzenie połączeń

Wdrażamy rozwiązania pozwalające na mierzenie wszystkich połączeń za pośrednictwem strony. Interaktywny widget ze słuchawką upraszcza proces kontaktu i zwiększa liczbę konwersji.