fbpx

Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Masthead na Youtube – jak dotrzeć do dużej grupy odbiorców?

Masthead na Youtube – jak dotrzeć do dużej grupy odbiorców?

Google Ads oferują szereg bardzo użytecznych narzędzi dla wszelkiego typu reklamodawców. Zarówno te mniejsze firmy, jak i największe podmioty gospodarcze mogą znaleźć coś dla siebie. Dobra reklama to podstawa zauważalności i obecności w świadomości konsumentów, często...

Światowy Dzień Grafika – 27 kwietnia

Światowy Dzień Grafika – 27 kwietnia

Dziś wyjątkowy dzień, ponieważ obchodzimy Światowy Dzień Grafika ang. World Graphics Day. Jest to święto obchodzone każdego roku 27 kwietnia. Początki święta sięgają roku 1995 i mają bezpośredni związek w rocznicą powstania Międzynarodowej Rady Stowarzyszeń Grafików...

Google Cloud – nowe centrum w Warszawie ruszy 14 kwietnia

Google Cloud – nowe centrum w Warszawie ruszy 14 kwietnia

To już pewne, nowy region Google Cloud zacznie działać już od 14 kwietnia tego roku w Warszawie. Szczegółowa lokalizacja nie została podana ze względów bezpieczeństwa. Według doniesień medialnych Google przeznaczy na tę inwestycję średnio 2 mld USD. Nowy region Google...

Amazon w Polsce – to już pewne. Co na to Allegro i Google?

Amazon w Polsce – to już pewne. Co na to Allegro i Google?

Amazon króluje już między innymi w USA i Wielkiej Brytanii, teraz przyszedł czas na Polskę. Konsumenci czekają na ten moment z niecierpliwością. Z kolei Allegro, dotychczas największy polski portal sprzedażowy, musi liczyć się z nową, niebagatelną konkurencją. Nowy...

Core Web Vitals – Podstawowe wskaźniki internetowe

Core Web Vitals – Podstawowe wskaźniki internetowe

Co to jest Core Web Vitals? Słyszeliście o Core Web Vitals? Chcecie się dowiedzieć co takiego kryje się pod tą tajemniczą nazwą? Jeśli tak, jesteście w dobrym miejscu. Core Web Vitals to tak zwane  podstawowe wskaźniki internetowe. Do czego one służą? Podstawowe...

AMP Google – co to jest i jak ma wpływ na SEO?

AMP Google – co to jest i jak ma wpływ na SEO?

Inicjatorem stron AMP jest Google. Światowy koncern rozumiejąc potrzebę użytkowników w szybkim dostępie do informacji, rozpoczął pracę nad nowym standardem stron www. Tak właśnie narodziły się przyspieszony strony mobilne AMP, czyli Accelerated Mobile Pages. Czym się...