Blog SEO
Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.
Mundial 2018 – Przeżyj te emocje razem z nami!
Już wkrótce rozpoczną się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Na tegorocznych mistrzostwach mają zostać rozegrane 64 mecze, które wyłonią najlepszą drużynę krajową spośród 32 uczestników. Mistrzostwa rozpoczną się 14 czerwca meczem gospodarzy z Arabią...
Direct Answer w wyszukiwarce Google. Czym jest i jak może się przydać?
Direct Answer potocznie zwane również pozycją zero, czyli odpowiedzi bezpośrednie, to jedna z funkcjonalności wyszukiwarki, która pozwala na szybsze znalezienie pożądanych informacji w Internecie. Direct Answers to nic innego jak tylko odpowiedzi na zadane przez...
Prawo do bycia zapomnianym czyli jak usunąć informacje z Google?
W 2014 roku wprowadzono unijne "Prawo do bycia zapomnianym". Trzy lata temu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej przyznał nam prawo do bycia zapomnianym, czyli po prostu do żądania usunięcia danych z wyszukiwarki internetowej. Przez trzy lata od czasu...
Click Fraud czyli nieuczciwe kliknięcia w linki sponsorowane
Firmy inwestujące w kampanie AdWords powinny liczyć się z niekorzystnym dla nich zjawiskiem click fraud, czyli po prostu nieuczciwym klikaniem w linki reklamowe. Zjawisko to dotyczy reklam rozliczanych w systemie PPC (pay per click). Mianem click fraud określa się...
Jak usunąć dom lub samochód z Google Street View?
Łatwy dostęp do informacji w sieci sprawia, że w kilka sekund możemy sprawdzić położenie oraz dokładny wygląd wielu obiektów, w pełni anonimowo i bez wychodzenia z domu. Google StreetView bo o tej usłudze mowa, udostępnia wysokiej jakości zdjęcia panoramiczne...
Turniej Squasha kat. B+ Trzech Króli 7 Stycznia 2017 Hasta La Vista Wrocław
Update 08-01-2017 🙂 Dziękujemy za wspaniałą frekwencję. W turnieju Media Click wystąpiło blisko 80 zawodników 🙂 Dzięki tak licznej grupie rozgrywki zyskały rangę B1 (męska) oraz B0 (damska). W finale spotkali się wielokrotny mistrz Chorwacji Domagoj Spojlar oraz...
Jak postrzegana jest reklama w wyszukiwarce?
Liczne badania prowadzone nad internautami korzystającymi z wyszukiwarek internetowych umożliwiają poznanie zwyczajów oraz schematów postępowania wśród potencjalnych klientów przeszukujących sieć. Analiza zachowań pomaga w skuteczniejszym planowaniu i przygotowywaniu...
Jak działa algorytm wyszukiwarki Google?
Wyszukiwarka Google jest aktualnym liderem na rynku polskim, obejmując swoim zasięgiem blisko 92,33% wszystkich Internautów1. Na popularność i sukces wyszukiwarki ma wpływ przede wszystkim bardzo dobry system oceniania i rankingowania witryn. Mechanizm działania jest...
Jak działa wyszukiwarka Google?
Wyszukiwarka internetowa Google została stworzona w 1998 roku przez dwóch studentów Uniwersytetu Stanford Larrego Page’a i Sergeya Brin’a1. Opracowali oni nowy sposób wyszukiwania informacji w globalnej sieci. Obu studentów fascynowała struktura sieci WWW, w której...
Digital detox challenge, czyli najnowsza moda z Doliny Krzemowej.
Nie da się ukryć, że korzystanie z komputerów, tabletów i smartfonów osiąga obecnie prawdziwe apogeum. Wszechobecne bezprzewodowe sieci internetowe umożliwiają korzystanie z Internetu w domu, biurze, kawiarni czy restauracji. Nieustanne, niemal...
Wpływ internetu na zmianę ludzkich zachowań
Ostatnie badania nad użyciem internetu dowodzą, że ma on znaczący wpływ na zmiany zachodzące w naszym mózgu, czego konsekwencją są również zmiany naszego zachowania. Faktem jest, że w obecnych czasach wszyscy żyjemy w błędnym przekonaniu, iż w internecie znajdziemy...
CTR – Współczynnik klikalności (Click-Through Rate)
Pierwszym, podstawowym a zarazem najprostszym współczynnikiem określającym efektywność reklamy w wyszukiwarce jest CTR (ang. Click-Through Rate). Wyraża on stosunek liczby kliknięć (wejść na stronę) do ilości wyświetleń reklamy. Przedstawiany jest w procentach lub w...