Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Strona internetowa dla hotelu – Jaka powinna być?

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa dla hotelu? Tak, by do niej wracać z przyjemnością! Solidna, przejrzysta, a jednocześnie zachęcająca do jej wielokrotnego odwiedzania, strona internetowa hotelu to podstawa promocji i - w konsekwencji sprzedaży - usług...

Jakie są trendy w planowaniu i poszukiwaniu wakacji?

W dzisiejszych czasach ludzie nie pożądają już głównie rzeczy materialnych, a coraz chętniej doświadczeń. Planując wakacje nie chodzi już tylko o piękny, w pełni wyposażony hotel (chociaż to również jest istotne dla wyszukujących), a bardziej o doświadczenia jakie...

Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz – w XXI wieku nie sposób odmówić temu utartemu stwierdzeniu prawdziwości. Strona internetowa jest podstawową wizytówką firmy w sieci. Dlatego nawet jeśli prowadzisz niewielki biznes, powinieneś się zdecydować na jej...

Google Ads zamiast Google AdWords. Rebranding usług Google

27 czerwca 2018 ogłoszony został podczas CEE Agency Day 2018 w Rydze rebranding usług Google. Usługa Google AdWords, która dostępna była już od 18 lat, obecnie będzie dostępna pod nazwą Google Ads. To jednak nie koniec zmian. DoubleClick i Analytics 360 Suite będą...

Google Chrome a certyfikat SSL. Co zmieni się od lipca 2018?

Duże zmiany szykują się od lipca 2018 roku w internetowym świecie. Potentat, jakim jest Google — zapowiedziało, że w 68 wersji przeglądarki Chrome zostanie wprowadzona funkcja oznaczania stron bez certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Takie posunięcie zwiększa znacząco...

Mundial 2018 – Przeżyj te emocje razem z nami!

Już wkrótce rozpoczną się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Na tegorocznych mistrzostwach mają zostać rozegrane 64 mecze, które wyłonią najlepszą drużynę krajową spośród 32 uczestników. Mistrzostwa rozpoczną się 14 czerwca meczem gospodarzy z Arabią...

Click Fraud czyli nieuczciwe kliknięcia w linki sponsorowane

Firmy inwestujące w kampanie AdWords powinny liczyć się z niekorzystnym dla nich zjawiskiem click fraud, czyli po prostu nieuczciwym klikaniem w linki reklamowe. Zjawisko to dotyczy reklam rozliczanych w systemie PPC (pay per click). Mianem click fraud określa się...

Wrocław - Poland

ul. Aleksandra Ostrowskiego 30

53-238 Wrocław

hello@pokaż email

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8:00 - 16:00

(71)pokaż numer

Pomoc Techniczna

(71)pokaż numer

bok@pokaż email