Jak odpowiadać na negatywne opinie w Google Maps?
Obecnie w niemal każdej branży panuje duża konkurencja. Pytanie więc, czym kierować się przy wyborze konkretnego dostawcy usług lub produktów? Wielu konsumentów przy podejmowaniu decyzji kieruje się opiniami innych – nie tylko wyrażonymi przez przyjaciół lub...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż? To poważne wyzwanie – zwłaszcza, że konkurencji w świecie e-commerce przybywa dosłownie z dnia na dzień. Są jednak sposoby na to, aby krok po kroku zwiększyć liczbę transakcji i...
Błąd 404 – co oznacza i jak go naprawić?
Błąd 404 jest chyba najbardziej znanym błędem wśród użytkowników internetu. Czy istnieje jakakolwiek osoba korzystająca z sieci, która nigdy nie miała z nim do czynienia? Śmiemy w to wątpić. Błąd 404, czyli „żądana strona nie została odnaleziona” wzbudza mnóstwo...
Local Services Ads – Kampanie LSA Google Ads już w Europie
Razem ze wzrostem o 25% ilości wyszukiwanych haseł powiązanych z usługami lokalnymi, Google postanowiło wdrożyć swój autorski program LSA do Europy. Niesie to ze sobą cały szereg zalet dla reklam Twojej działalności w serwisie, pozyskując tym samym kontakty do...
ROAS w Google Ads – czym jest i jak się go wylicza?
Prowadzisz kampanię Google Ads? Jeśli tak, musisz wiedzieć, w jaki sposób ocenić jej efektywność. Marketing online, wbrew pozorom, nie jest wróżeniem z fusów, a Ty otrzymujesz bardzo konkretne dane, które pozwalają jasno odpowiedzieć na pytanie, czy podjęte działania...
Google Trends – jak korzystać i dowiedzieć się czego szukają internauci?
Każdy kto prowadzi firmę, na pewno jest świadom tego jak wiele pracy trzeba włożyć w jej rozwój. Czy klienci sami przychodzą składać zamówienia? W większości przypadków niestety nie. Każde nowe zamówienie okupione jest olbrzymią ilości pracy i czasu, włożonego w...
Reklama Google AdWords Cennik – Ile kosztuje kampania Google Ads?
Każdy kto prowadzi firmę i choć trochę korzysta z internetu, na pewno słyszał o płatnych reklamach sponsorowanych. Ich liderem jest oczywiście Google. Niegdyś te reklamy nazywały się Google Adwords. Od pewnego czasu ich nazwa uległa zmianie na Google Ads. Nie będziemy...
YouTube Dni Kultury – rusza trzydniowy festiwal
Kultura odżywa po kryzysie - na żywo i w formie online. Przez trzy dni, od 18. do 20. września można wziąć udział w wydarzeniu „YouTube Dni Kultury”, bez wychodzenia z domu. Warto! Więcej na temat „YouTube Dni Kultury” Inicjatywa powstała we współpracy z polskimi...
Specjalista Google Ads – jak wybrać najlepszego?
Skuteczna reklama w internecie bez Google Ads (Google Adwords)? Niemożliwe! Choć gigant z Mountain View nie zmonopolizował rynku reklamy w sieci, dostarcza narzędzia o największym potencjale konwersji. Pomyśl tylko: każdego dnia użytkownicy korzystają z wyszukiwarki...
Zmiany w Google Ads – raport z wyszukiwanych słów kluczowych znacznie okrojony
W celu optymalizacji kampanii marketingowej w Google Ads wielu reklamodawców korzysta z raportów wyszukiwanych haseł. Narzędzie to pozwala na analizę dotychczasowych efektów i tworzenie doskonalszych reklam. Od września 2020 nastąpią w tym względzie istotne zmiany....
Szkolenie Google Ads – zostań specjalistą od reklamy Google
Szkolenia z Google Ads - zostań specjalistą od reklamy w Google! Reklama w Google Ads to najpopularniejsza forma promocji w Internecie. Zasady obsługi tej platformy powinni znać wszyscy sprzedawcy i usługodawcy. Szkolenie z Google Ads jest zarazem istotnym punktem w...
Dodatkowe opłaty za Google Ads w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii
Wprowadzone przez Google Ads opłaty zwiększą koszty reklam niektórych przedsiębiorców. O kilka procent w górę wzrosną opłaty dotyczące reklam kierowanych do odbiorców w Austrii, Wielkiej Brytanii i Turcji. Czy w związku z tym również polscy reklamodawcy zapłacą...