Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Co jest zakazane w reklamach Google Ads?

Firma Google jest znana z restrykcyjnego podejścia do swojego regulaminu. Wiedzą o tym nie tylko pozycjonerzy, coraz ostrożniej pozycjonujący swoje strony, ale też osoby odpowiedzialne za przygotowywanie i optymalizację reklam Google Ads. Warto zdawać sobie sprawę z...

Czy pozycjonowanie stron się opłaca?

Dla kogo jest pozycjonowanie stron? Aby odpowiedzieć na to pytanie, można użyć jednej, ogólnej odpowiedzi. Będzie ona brzmiała „dla wszystkich właścicieli stron internetowych”. Aby jednak bardziej przybliżyć zasadę działania pozycjonowania stron i pokazać, jakie...

Co to jest SEO?

W kontekście rozmów o pozycjonowaniu stron internetowych, bardzo często można trafić na słowo SEO. Co ono właściwie oznacza? Czym jest SEO? SEO to skrót od anglojęzycznego terminu Search Engine Optimalization. Po polsku tłumaczymy to jako optymalizowanie strony pod...

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google? Cennik SEO na 2021 rok

Jak dużo będziemy musieli zapłacić za pozycjonowanie stron, aby przyniosło ono pożądane efekty? W sieci roi się od ofert, obiecujących topowe pozycje za 100 lub 200 złotych miesięcznie. Uczciwie trzeba przyznać, że z punktu widzenia klienta, nie mającego pojęcia o...

Co ma wpływ na skuteczne pozycjonowanie stron?

Jesteśmy firmą, która od ponad 10 lat nieprzerwanie pozycjonuje strony swoich klientów z terenu całej Polski. Należą do nich duże firmy, mali przedsiębiorcy, jak również osoby prowadzące działalność artystyczną oraz freelancerzy. Ich wszystkich łączy jedna rzecz....

Jakie czynniki rankingowe wpływają na pozycję w Google?

Czynniki rankingowe, czyli co wpływa na pozycjonowanie stron Kiedy mówimy o pozycjonowaniu stron, automatycznie przychodzi nam na myśl Google. Tymczasem nie jest to jedyna wyszukiwarka dostępna na rynku. Poza nią jest wiele innych, takich jak Duck Go, Yandex, Yahoo,...

Meta title – tytuł strony internetowej HTML a pozycjonowanie (SEO)

Tytuł danej strony WWW, który pojawia się m.in. w zakładce okna przeglądarki oraz w wynikach wyszukiwania jest jednym z czynników rankingowych – tzn. ma wpływ na widoczność Twojej strony w Google. Nie powinna się tam znajdować przypadkowa treść – tag title powinien...

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Jak rozpocząć SEO w Google? Przekonałeś się o tym, że warto pozycjonować swoją stronę? Jeśli tak, być może szukasz sprawdzonego wykonawcy, który zajmie się całym procesem od początku do końca. Zanim jednak podpiszesz z nią umowę na pozycjonowanie strony www,...

Najczęściej popełniane błędy przy pozycjonowaniu stron

Pozycjonowanie stron i najczęściej popełniane błędy Zajmując się pozycjonowaniem stron internetowych od wielu lat, mieliśmy wiele okazji analizować przykłady źle wykonanego SEO. Klienci często szukają u nas pomocy po tym, jak firma dotychczas odpowiedzialna za...

Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

łowa kluczowe a pozycjonowanie stron Rozmawiając o pozycjonowaniu stron, nie można przegapić tak ważnego tematu jak słowa kluczowe. Przez wiele lat to właśnie one były głównym narzędziem do budowania ruchu na stronie i budowania wysokich pozycji w wynikach...

Kampania Discovery w Google Ads jeszcze skuteczniejsza!

Skupienie uwagi konsumentów na produkty oraz usługi wymaga od marketerów coraz większego zaangażowania i pomysłowości. Z tego właśnie powodu coraz większą popularnością mogą pochwalić się kampanie Discovery. Czym jednak są i dlaczego warto zwrócić na nie uwagę? Czym...

Masthead na Youtube – jak dotrzeć do dużej grupy odbiorców?

Google Ads oferują szereg bardzo użytecznych narzędzi dla wszelkiego typu reklamodawców. Zarówno te mniejsze firmy, jak i największe podmioty gospodarcze mogą znaleźć coś dla siebie. Dobra reklama to podstawa zauważalności i obecności w świadomości konsumentów, często...