Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Fathom Analytics – jako alternatywa dla Google Analytics

Fathom Analytics – jako alternatywa dla Google Analytics

Fathom Analytics to narzędzie analityczne, które pomaga w śledzeniu ruchu na stronie internetowej. Fathom Analytics oferuje liczne funkcje, w tym ochrony prywatności, takie jak anonimizacja adresów IP i blokowanie śledzenia użytkowników, którzy wyrażają sprzeciw wobec...

Koncepcja długiego ogona – Long Tail Chrisa Andersona

Koncepcja długiego ogona – Long Tail Chrisa Andersona

Autorem koncepcji długiego ogona (long tail) jest redaktor naczelny magazynu Wired Chris Anderson. W 2004 roku dziennikarz opublikował artykuł pod tytułem „The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More”, w którym przedstawia nowe prawa i zasady...

Reklama w Google Ads Cennik – Ile kosztuje kampania Google AdWords?

Reklama w Google Ads Cennik – Ile kosztuje kampania Google AdWords?

Wyszukiwarka Google, to jedno z największych mediów reklamowych (29 milionów użytkowników; 98% zasięgu wśród polskich internautów) , które można wykorzystać do promocji firmy. To od wyszukiwarki zaczynamy poszukiwania towarów oraz usług, dlatego żadna z firm nie...

ChatGPT co to jest i jakie może mieć zastosowanie?

ChatGPT co to jest i jakie może mieć zastosowanie?

ChatGPT to ogromny model językowy, stworzony przez firmę OpenAI. Jego podstawowym zadaniem jest generowanie naturalnie brzmiących tekstów na różnorodne tematy, ale jego możliwości wykraczają daleko poza to. GPT i nauczanie asocjacyjne Historia ChatGPT sięga początków...

Reklama jako element promocji

Reklama jako element promocji

Reklamę można zdefiniować jako jednokierunkową, nieosobistą prezentację i promocję koncepcji, towarów i usług1. Stanowi ona pośrednią formę komunikacji, ponieważ ma miejsce poza bezpośrednim środowiskiem produktu lub usługi. Komunikat zostaje przekazany konsumentom...

Jak usunąć lub dopasować reklamy Google do swoich potrzeb?

Jak usunąć lub dopasować reklamy Google do swoich potrzeb?

Internet, Google i reklamy to nierozłączne trio. Może to potwierdzić każdy użytkownik sieci, zmęczony, jeśli nie zirytowany wyświetlającymi mu się reklamami. Jeżeli i ty należysz do osób, które mają już dosyć powtarzających się reklam, nietrafiających w twój gust i...

Heurystyki Nielsena – 10 zasad projektowania stron www

Heurystyki Nielsena – 10 zasad projektowania stron www

Początkiem lat 90 XX wieku Jakob Nielsen i Ralf Molich stworzyli 10 uniwersalnych zasad, mających pomóc w rozwiązywaniu problemów dotyczących użyteczności stron www. Obejmowały one problemy związane z UX - User Experience oraz UI - User Interface. Początkowo nie...

Nowy rok, nowy adres te same, wysokie pozycje!

Nowy rok, nowy adres te same, wysokie pozycje!

Na podstawie głębokich analiz wspartych obliczeniami z pogranicza mechaniki kwantowej i wielowymiarowej analizy wariancji doszliśmy do wniosku, że siedziba naszej firmy nie może odbiegać jakościowo od pozycji, jakie zajmują pozycjonowane przez nas strony. I z dumą...

Czy można zachować prywatność w internecie?

Czy można zachować prywatność w internecie?

W latach 60. XX w. amerykańska organizacja badawcza RAND Corporation1 stworzyła sieć rozległą zwaną ARPANET2, która jest protoplastą znanego nam dzisiaj Internetu. Owa sieć powstała na zlecenie Pentagonu, w okresie „zimnej wojny”, i choć sam Charles Herzfeld, ówczesny...

Google Ads Olsztyn

Google Ads Olsztyn

Wielu przedsiębiorców obecnie decyduje się na zaangażowanie w działania reklamowe prowadzone na łamach Internetu. To właśnie tam można obecnie znaleźć i dotrzeć ze swoim przekazem do jak największego grona potencjalnych klientów. Dawniej wszelakie działania...

Ile kosztuje kliknięcie w reklamę Google Ads?

Ile kosztuje kliknięcie w reklamę Google Ads?

Do tworzenia reklamy w wynikach płatnych wyszukiwarki Google służy platforma Google Ads. Jest to bardzo rozbudowany system, który składa się z wielu narzędzi do zarządzania oraz weryfikacji skuteczności działań promocyjnych. System umożliwia nie tylko kierowanie...