Co ma wpływ na skuteczne pozycjonowanie stron?

czerwiec 2, 2021

Jesteśmy firmą, która od ponad 10 lat nieprzerwanie pozycjonuje strony swoich klientów z terenu całej Polski. Należą do nich duże firmy, mali przedsiębiorcy, jak również osoby prowadzące działalność artystyczną oraz freelancerzy. Ich wszystkich łączy jedna rzecz. Jaka? Pytanie o to, jak skuteczne jest nasze pozycjonowanie stron www.

Czy możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie? Oczywiście że tak. Niestety nie jest to odpowiedź zero jedynkowa, której oczekuje większość osób.

Skuteczność pozycjonowania zależy bowiem od wielu czynników. Na część z nich mamy wpływ, jednak inne są poza naszą kontrolą. Do takich należą między innymi zmiany algorytmów wyszukiwarki, wprowadzane przez jej właściciela. Dla przykładu, w samym 2010 roku Google wprowadziło ponad 300 zmian w algorytmie. Nie o wszystkich zmianach użytkownicy są informowani.

Opierając się swoim wieloletnim doświadczeniu i umiejętnościach, zawsze wykonujemy pozycjonowanie stron w taki sposób, aby móc zagwarantować swoim klientom największą skuteczność podejmowanych działań.

SEO by Media Click

Co ma wpływ na pozycjonowanie stron internetowych?

  1. Branża, w której działa firma – istnieją branże, które są łatwiejsze do pozycjonowania oraz takie, w których pozycjonowanie stronwww zajmuje więcej czasu. Od czego to zależy? Przede wszystkim od konkurencyjności. Na stopień trudności pozycjonowania wpływa również to, czy jest ono prowadzone globalnie, na całym kraj, czy tylko lokalnie, na ściśle określony region.
  2. Jakość pracy– czyli to umiejętności, wiedza i zaangażowanie wykonawcy pozycjonowania. Nie chwaląc się nadmiernie, nasza firma może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami pozycjonowania stron klientów z różnych branży. W wielu przypadkach stosujemy nieszablonowe działania, dzięki którym możemy prześcignąć konkurencję i wypełnić rynkowe nisze.
  3. Strategia SEO– nie istnieje jeden, uniwersalny model pozycjonowania stron www. Każda firma lub pozycjoner może mieć własną wizję na to, jak powinna wyglądać najlepsza strategia pozycjonowania określonej strony internetowej. Można je podzielić na dwie grupy: pierwsza to szybki przyrost pozycji, a druga to powolniejszy, ale i stabilniejszy wzrost pozycji dzięki kompleksowym działaniom SEO on site i SEO off site. Która opcja lepiej sprawdzi się w Państwa przypadku? To zależy od oczekiwań, budżetu i innych, indywidualnych uwarunkowań.
  4. Historia strony – o stronie można powiedzieć naprawdę wiele, patrząc na jej historię. Pozycjonowanie stronw dużej mierze zależy od tego, jakie dotychczas treści znajdowały się na stronie i jak była ona oceniana przez Google. Niekorzystny wpływ na pozycjonowanie stron mają nałożone w przeszłości bany i filtry. Strona mogła je otrzymać za publikowanie treści niezgodnych z polityką Google lub stosowanie zakazanych metod pozycjonowania bądź spamowanie. Jeśli historia strony nie jest najlepsza, istnieją dwie drogi na wyjście z tej sytuacji. Pierwsza z nich to próba odbudowania reputacji, co oczywiście wymaga czasu i sporo pracy. Jeśli jest to nieuzasadnione ekonomicznie, należy wziąć pod uwagę stworzenie strony www na całkowicie nowej i czystej domenie. To jednak również może mieć pewne wady, jak np. konieczność zbudowania marki od podstaw.
  5. Konkurencja – pozycjonowanie stronto nie tylko działanie na zlecenie klienta, ale również obserwowanie poczynań konkurencji. Nieustannie prowadzona analiza rynku pozwala na czas dostrzec innowacyjne metody, na które mogła się zdecydować konkurencja. Świadomość czym jest pozycjonowanie stron i wiedza, że należy je wykonywać towarzyszy coraz większej liczbie przedsiębiorców. Oni również mogą podejmować działania zmierzające do tego, aby wyprzedzić Cię w wyścigu o pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron jest zatem ciągłym obserwowaniem tego, co robią nasi konkurenci. Co to w praktyce oznacza? Pozycjonowanie stron z mocną konkurencją może wymagać więcej czasu, pieniędzy, a także podejmowania nietypowych działań.

Przeczytaj także:

Google Ads z nowym formatem reklam dla atrakcji turystycznych

Google ogłosiło nowy format reklam promujących atrakcje turystyczne. Dzięki temu promowanie hoteli, restauracji i wszelkich rozrywek będzie łatwiejsze i bardziej skuteczne. Sprawdź, z jakich nowych funkcji korzystać mogą reklamodawcy! Obecna sytuacja na świecie...

Darmowe liczniki odwiedzin strony WWW

Masz stronę internetową i prowadzisz działania marketingowe, które mają doprowadzić do zwiększenia jej popularności? Ale skąd masz wiedzieć, czy rzeczywiście osiągasz dzięki temu oczekiwany ruch? Pomogą Ci w tym liczniki odwiedzin, za pomocą których dowiesz się, ilu...