G Suite Google dla Twojej firmy, sprawdź cennik i opinie

lis 12, 2019

Czas czytania: 7 minuty

Twoja firma wszędzie tam gdzie Ty

G Suite to narzędzia, których potrzebujesz do pracy, dostępne online.

Twórz i edytuj dokumenty ze swoimi współpracownikami w czasie rzeczywistym, gdziekolwiek jesteś.

Skonfiguruj swój własny pakiet G Suite, wybierając wariant z potrzebnymi Ci narzędziami.

Ciesz się wygodą pracy i bezpieczeństwem danych wszędzie i gdziekolwiek jesteś.

G Suite

Co to jest G Suite?

G Suite to nic innego, jak kompleksowe rozwiązanie online, wspierające Twoją pracę. Każdy z nas korzysta w domu, szkole czy życiu zawodowym z określonych programów. Często swoją pracę musimy współdzielić z innymi osobami, z którymi wspólnie pracujemy nad projektem, prezentacją lub zadaniem. Do tej pory wiązało się to z uciążliwą wymianą plików, aktualizowaniem dokumentów i koniecznością tworzenia i przechowywania wcześniejszych kopii. Wykorzystując G Suite, możesz pracować sprawniej, bezpieczniej i wygodniej – samodzielnie lub z innymi osobami. G Suite to aplikacje internetowe dostępne online i nie wymagające instalowania dodatkowych plików na urządzeniu. Dostęp do nich masz z każdego miejsca na świecie i dowolnego urządzenia podłączonego do sieci.

Poznaj możliwości G Suite

Wygodne i szybkie TWORZENIE

Niezbędna narzędzia do pracy przy mniej lub bardziej skomplikowanych projektach. Od podstawowych programów biurowych do tworzenia i edycji dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych, formularzy online oraz prezentacji, aż po bardziej zaawansowane rozwiązania programistyczne i kreatywne, pozwalające tworzyć strony internetowe, aplikacji oraz ułatwiające prace nad nowymi projektami. Narzędzie Dokumenty dostępne jest również offline w przeglądarce Chrome. Pozwala to tworzyć i edytować dokumenty, również wtedy kiedy jesteś poza zasięgiem internetu.

Dokumenty

Podstawowe narzędzie biurowe, czyli funkcjonalny edytor z wieloma możliwościami. Niezbędny podczas tworzenia i edycji wszystkich dokumentów.

f

Arkusze

Mniej lub bardziej skomplikowane obliczenia, analizy, zestawienia oraz wykresy. Możesz je tworzyć lub edytować online, wykorzystując narzędzie Arkusze.

e

Formularze

Przygotuj ankiety oraz formularze ułatwiające zbieranie cennych danych i pozwalających wygodnie komunikować się z klientami.

q

Prezentacje

Stwórz przejrzyste i ciekawe prezentacje, budując je od nowa lub korzystając z gotowych wzorów. Rób to szybko, profesjonalnie i bezpiecznie.

i

Witryny

Strona internetowa na wyciągnięcie ręki? Niewielka wizytówka, landing page, a może strona na której umieścić formularz lub firmowe dokumenty do pobrania.

l

Kreator Aplikacji

Zaprojektuj i zbuduj własną aplikację internetową. Nadaj jej profesjonalny wygląd, zapewnij szybkie działanie i dużą elastyczność bez umiejętności programowania.

,

Keep

Kreatywne narzędzie dla indywidualistów i osób pracujących w grupach. Ułatwia tworzenie i zapisywanie pomysłów oraz ich dalsze rozwijanie.

Bezpieczna i szybka KOMUNIKACJA

W życiu zawodowym i prywatnym komunikacja jest niezwykle ważna. Aby przekaz informacji był szybki i jednoznaczny, warto korzystać ze sprawdzonych rozwiązań. Firmowa poczta g-mail w Twojej domenie to połączenie profesjonalnego wizerunku firmy ze sprawdzonymi i docenianymi rozwiązaniami technologicznymi. Dodaj do tego funkcjonalny kalendarz online z opcją współdzielenia i udostępniania, jak również narzędzia do komunikacji grupowej oraz rozmów wideo, aby mieć wszystko co potrzebujesz do komunikacji w swojej firmie.

r

G Mail

Niezawodna poczta elektroniczna g mail, która może być dostępna w Twojej firmowej domenie. Jej posiadanie to dbałość o wizerunek firmy, gwarancja bezpieczeństwa korespondencji i szybkość działania.

d

Kalendarz

Kalendarz Google może stać się podstawowym narzędziem do planowania czasu w Twojej firmie. Umawiaj spotkania, zapisuj ważne daty i wyznaczaj terminy wykonania zadań z pomocą kalendarza online.

t

Hangouts Chat

Grupowy czat, ułatwiający komunikację z wszystkimi lub wybranymi osobami z zespołu. Wiele możliwości, a do tego maksymalne bezpieczeństwo wymiany danych na całym świecie.

j

Hangouts Meet

Planuj i organizuj wideokonferencje z ludźmi na całym świecie. Przesyłaj obraz i dźwięk na żywo, łatwo, szybko i wygodnie konfigurując niezbędne połączenia i ciesząc się płynną transmisją.

Nieograniczony DOSTĘP do danych

Wymiana danych jest jedną z najważniejszych rzeczy w firmie. Stosowane w tym celu narzędzia powinny zapewniać maksymalne bezpieczeństwo przesyłanym danym, a jednocześnie być łatwe i wygodne w codziennym użytkowaniu, dając możliwość personalizowania ustawień, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom, a także oferującym dostęp do narzędzi administracyjnych. Właśnie tak działają narzędzia dostępu do danych od firmy Google.

!

Google Dysk

Intuicyjny w obsłudze dysk online o dużej pojemności. Przechowuj w chmurze dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne, zdjęcia i inne pliki, udostępniając je wybranym osobom. Ciesz się nieograniczonym dostępem do swoich danych gdziekolwiek jesteś będąc online.

&

Google Search Cloud

Wyszukiwarka online obsługująca wszystkie narzędzia G Suite i tworzone przez nie dane. Błyskawicznie przeszukuj swój Google Dysk, pocztę G Mail, dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne i pozostałe pliki stworzone z użyciem G Suite.

KONTROLA na każdym poziomie

Praca zespołowa i jej nadzorowanie wymaga odpowiednich narzędzi. Powinny one dawać możliwość nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom i regulować dostęp do wybranych opcji G Suite. Z pomocą tych narzędzi możesz w 100% zapanować nad tym, co robią Twoi pracownicy.

#

Konsola Administracyjna

Podstawowe narzędzie kontroli i bezpieczeństwa danych, umożliwiające tworzenie i edytowanie kont użytkowników oraz nadawanie im uprawnień.

%

Vault

Narzędzie do zarządzania informacjami, pozwalające na ich wyszukiwanie, archiwizowanie i eksportowanie. Intuicyjne w obsłudze i szybkie w działaniu.

^

Zarządzanie Urządzeniami Mobilnymi

Gwarantowane bezpieczeństwo Twoich danych, dzięki pełnemu zarządzaniu urządzeniami mobilnymi.

_

Work Insights

Analizuj i kontroluj pracę swojego zespołu, mając dostęp do rozbudowanych statystyk. Wybieraj najlepsze rozwiązania, zmieniaj model pracy i wyciągaj wnioski.

Co daje G Suite dla firm?

Możesz zapytać czym różni się G Suite od klasycznych rozwiązań i narzędzi Google, z których na pewno do tej pory korzystałeś? Czy warto płacić abonament za dostęp do G Suite, kiedy podobne narzędzia masz na wyciągnięcie ręki i to za darmo? Oczywiście że tak. G Suite zostało zaprojektowane z myślą o użytkownikach biznesowych, odpowiadając na ich potrzeby i oczekiwania w zakresie bezpieczeństwa danych, ergonomii pracy, możliwości transferu oraz zapewnienia biznesowego wizerunku.

A

G Mail w Twojej firmowej domenie, czyli klasyczny gmail z personalizowanym rozszerzeniem adresu.

S

Dwa razy większa pojemność G Maila oraz Google Dysku w stosunku do darmowej wersji.

D

Całodobowa pomoc techniczna dostępna przez telefon i pocztę e-mail dla każdego użytkownika.

F

99,9% dostępność wszystkich narzędzi G Suite, aby Twoja praca przebiegła sprawnie.

G

Integracja z Microsoft Outlook. Obsługuj firmowego G Maila na popularnym programie.

Odkrywaj przyjemność pracy z G Suite

E

G Suite to bezpieczeństwo firmowych danych

Od zawsze priorytetem firm było zapewnienie bezpieczeństwa danych. Bazy danych o klientach, korespondencja e-mail, dokumentacja związana z realizacją zamówień oraz całe know-how, określające sposób funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Narzędzia G Suite doskonale wpisują się w to zadanie, dając kompleksowe rozwiązania w zakresie ochrony danych. Wszystkie pliki przecowywane są na pilnie strzeżonych serwerach Google, nad bezpieczeństwem których czuwa sztab specjalistów z całego świata. Możesz być pewien, że przenosząc dane do Google Cloud, będą bezpieczniejsze niż zapisane lokalnie na dysku komputera lub firmowym serwerze.

R

Udostępnianie i praca wielu osób nad jednym zadaniem

Możliwość udostępniania i współdzielenia zasobów pozwala wielu osobom pracować nad jednym plikiem. Czy to bezpieczne? Zdecydowanie tak. Czy to wygodne? Tym bardziej. Możliwość wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym, nie oznacza utraty dostępu nad wcześniej wykonanymi modyfikacjami. Każdy krok zostaje zapisany na serwerze, tworząc kopie automatyczne. W każdej chwili można wrócić do wybranej kopii zadania i przywrócić ją z powrotem jako główny dokument. Z pewnością docenisz liczne rozwiązania ułatwiające pracę w zespole, takie jak dodawanie notatek, komentarzy i zadawanie pytań innym osobom.

T

Wygodne przechowywanie danych w chmurze

Dostęp do firmowych danych online? To może budzić obawy wielu ludzi. Zupełnie niepotrzebne. G Suite wykorzystuje technologię przechowywania danych w chmurze. Wiąże się to z wieloma zaletami. Przede wszystkim pozwala na nieograniczony dostęp do swoich plików w Google Cloud, z każdego miejsca na świecie. Wystarczy zalogować się na swoje konto, aby móc tworzyć dokumenty w pociągu, autobusie, na wakacjach czy w delegacji. Możesz to robić na każdym komputerze, bez potrzeby instalowania pakietu oprogramowania biurowego lub innych dedykowanych programów. Z G Suite każde miejsce możesz zamienić na swoje komfortowe biuro.

Y

Wyszukiwanie informacji bez zbędnego oczekiwania

Szybki dostęp do informacji ma pierwszorzędne znaczenie w Twojej firmie? Często poszukujesz danych na temat archiwalnych zleceń lub wyszukujesz informacje w dziesiątkach wiadomości? Teraz możesz to robić jeszcze szybciej i wygodniej z narzędziem Google Cloud Search. Opcja ta wykorzystuje niezawodny mechanizm indeksowania wszystkich danych na serwerze, dzięki czemu odnajdowanie informacji trwa zaledwie kilka sekund. Oszczędzając czas na wybranych zadaniach, w rzeczywistości poprawiasz wydajność swojej pracy. Narzędzia do wyszukiwania danych od G Suite zdecydowanie poprawiają obsługę klienta, podnosząc ich poziom zadowolenia ze współpracy z Twoją firmą.

Dla kogo stworzono G Suite

Z

Dla podróżujących

Często jesteś w podróży? Nie chcesz tracić cennego czasu? Pracuj również wtedy, kiedy jesteś poza biurem. Delegacja, długa trasa pociągiem, wycieczka samolotem. Gdziekolwiek jesteś, G Suite zapewniają Ci dostęp do potrzebnych narzędzi, na każdym komputerze.

X

Dla pracujących w domu

Często wybierasz home office zamiast pracy w firmie? Chcesz mieć stały dostęp do firmowych danych, bez potrzeby uruchamiania firmowego serwera i tworzenia VPN? G Suite to przechowywanie danych w chmurze i łatwy dostęp bez instalowania dodatkowych programów.

C

Dla niezależnych

Chciałbyś zamienić oprogramowanie MS Office lub Open Office na coś nowocześniejszego i szybszego. G Suite doskonale wpisuje się w te oczekiwania, dając więcej możliwości i oferując znacznie korzystniejsze ceny oraz optymalne pakiety opcji.

V

Dla ceniących bezpieczeństwo

Eksperci Google zadbają o bezpieczeństwo danych użytkowników G Suite, wdrażając najskuteczniejsze systemy ochrony i szyfrowania danych. Ponadto wszystkie pliki przechowywane w Google Cloud są automatycznie archiwizowane i dają możliwość szybkiego odzyskania.

Jak zakupić G Suite?

Chcesz zacząć korzystać z G Suite? Wszystko co musisz zrobić to wybrać jeden z trzech pakietów i skontaktować się z nami. Zajmiemy się jego wdrożeniem w Twojej firmowej domenie, a jeśli jeszcze jej nie posiadasz, pomożemy w wyborze i zakupie. Zapewniamy kompleksową konfigurację konta G Suite, co jest usługą jednorazową. Raz uruchomione i przygotowane do działania konto G Suite, nie wymaga już dalszych interwencji. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów związanych z jego prawidłowym działaniem lub użytkowaniem, zapewniamy niezbędną pomoc techniczną. Uruchomienie usługi G Suite jest błyskawiczne i zwykle nie przekracza 24 godzin. Gwarantujemy atrakcyjne ceny oraz wszechstronne wsparcie dla nowych i obecnych klientów.

Pakiet 1

BASIC

Profesjonalny pakiet biurowy z 30 GB miejsca na dane

5.20 € za użytkownika / miesiąc
przez 12 miesięcy
Pakiet 2

BUSINESS

Rozbudowany pakiet biurowy z nieograniczonym miejscem na dane i usługą archiwizacji

10.40 € użytkownika / miesiąc
przez 12 miesięcy
Pakiet 3

ENTERPRISE

Pakiet biurowy premium z zaawansowanymi funkcjami i opcjami konfiguracji

23 € za użytkownika miesięcznie

FAQ G Suite

1. Czy można zakupić pojedyncze narzędzia G Suite?

Nie ma takiej możliwości. Do wyboru są trzy pakiety zawierające różne narzędzia. Są one przygotowane z myślą o małych, średnich i dużych firmach. Zawartość każdego z trzech pakietów została opracowana w oparciu o analizy przedsiębiorców i spełnia większość potrzeb i wymagań przedsiębiorców oraz ich pracowników.

2. Czy G Suite może zastąpić obecnie używane programy biurowe?

Zdecydowanie tak. Wielu użytkowników G Suite po pewnym czasie w 100% przesiada się na rozwiązania od Google. Zapewniają one integralność wymiany danych z wieloma innymi programami, takimi jak Microsoft Outlook, a jednocześnie obsługują wszystkie popularne rozszerzenia plików. Zastąpienie pakietem G Suite klasycznych pakietów biurowych oznacza optymalizację kosztów, poprawia równocześnie sposób funkcjonowania firmy.

3. Czy można przenieść obecną korespondencję e-mail do firmowego konta G Mail?

Tak, jest taka możliwość. G Suite udostępnia narzędzia, które pozwalają zaimportować dotychczasową korespondencje z wybranych programów, tak aby historia maili wyświetlała się po zalogowaniu do firmowego konta G Mail.

4. Czy mogę stworzyć wiele kalendarzy w G Suite?

Tak. Jest możliwość stworzenia osobnego kalendarza dla każdego użytkownika lub współpracownika, tak aby tworzyć dla niego indywidualne zadania i terminy, do których tylko on będzie miał dostęp. Jest to bardzo funkcjonalne narzędzie, usprawniające zarządzanie zespołem złożonym z większej liczby osób.

5. Jaką pojemność ma Dysk w Google

Wybierając dowolny pakiet G Suite, Dysk ma pojemność 30 GB. Użytkownicy, dla których jest to zbyt mała pojemność, mogą ją rozszerzyć do 1 TB za dodatkową opłatą.

6. Czy narzędzie Dokumenty działa offline, bez dostępu do internetu?

Tak. Również kiedy nie jesteś podłączony do internetu, w dalszym ciągu możesz tworzyć i edytować dokumenty. Wystarczy do tego korzystać z przeglądarki Chrome, która wspiera wszystkie funkcjonalności G Suite.

7. Czy narzędzie Formularze pozwala tworzyć rozbudowane ankiety i formularze?

Tak. Z pomocą G Suite można tworzyć potężne ankiety i formularze internetowe, obsługujące do 2 milionów komórek danych. Otwiera to przed firma zupełnie nowe możliwości w zakresie zbierania danych i ich dalszego analizowania.

Autor wpisu
Jakub Werelich
Jakub Werelich

Specjalista SEO

Przeczytaj także:

Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie Wrocław

Samo posiadanie firmowej strony internetowej, to dalece za mało aby osiągnąć rynkowy sukces. Ważnym jest, aby nasza witryna była widoczna w wyszukiwarce Google! Stąd tak istotnym elementem marketingu internetowego jest pozycjonowanie stron. Jako agencja Media Click...

Minister finansów na granicy zawału – błędny kurs Euro w Google

Google, jako jedno z najpopularniejszych narzędzi wyszukiwania i platform finansowych, dostarcza użytkownikom aktualne informacje na temat kursów walut. Aby dostarczać te informacje, Google korzysta z różnych źródeł danych, w tym od zewnętrznych dostawców. Głównym...

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper to jedna z popularnych platform e-commerce, która działa w modelu SaaS. Korzystają z niej osoby, które chcą szybko i wygodnie założyć sklep internetowy. Firma zapewnia szeroki wybór pakietów, odpowiednich zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych działających na...