GA4 – Google Analytics 4
Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników.
Mierzenie ruchu na stronie za pomocą Google Analytics
Dobór kluczowych wskaźników wydajności oraz narzędzi analitycznych jest jednym z głównych elementów każdej kampanii.
Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników. Monitorowanie kondycji witryny pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.
Analityka sprzyja optymalizacji ruchu oraz pozwala na określenie stopnia realizacji założonych celów. Wskazuje kierunek, w którym należy podążać, aby zwiększyć skalę działań.
Jakie korzyści może przynieść wdrożenie analityki internetowej?
Poznaj skuteczność
Poznaj odbiorców
Przetestuj użyteczność
Zwiększ przychody
Jakie rozwiązania z zakresu analityki internetowej wdrażamy najczęściej?
Kliknięcia „Pokaż”
Ukrywając elementy takie jak numery telefonów, adresy e-mail mierzymy zaangażowanie użytkowników i określamy ich intencje. Wiemy dokładnie, w którym miejscu odsłona elementu miała miejsce i czym dany użytkownik był zainteresowany.
Mierzenie wysyłania formularzy
Formularze kontaktowe to podstawowe narzędzie do kontaktu klientów z firmą poprzez stronę internetową. Dzięki analityce możemy mierzyć każdą interakcję z polami formularza i przyciskami w nim zawartymi.
Znana jest ilość poprawnie wysłanych formularzy jak i samych prób wysłania.
Mierzenie połączeń
Wdrażamy rozwiązania pozwalające na mierzenie wszystkich połączeń za pośrednictwem strony. Interaktywny widget ze słuchawką upraszcza proces kontaktu i zwiększa liczbę konwersji.