GA4 – Google Analytics 4

Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników.

Mierzenie ruchu na stronie za pomocą Google Analytics

Dobór kluczowych wskaźników wydajności oraz narzędzi analitycznych jest jednym z głównych elementów każdej kampanii.

Podstawą efektywnego działania jest wiedza na temat strony oraz jej użytkowników. Monitorowanie kondycji witryny pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych.

Analityka sprzyja optymalizacji ruchu oraz pozwala na określenie stopnia realizacji założonych celów. Wskazuje kierunek, w którym należy podążać, aby zwiększyć skalę działań.

Jakie korzyści może przynieść wdrożenie analityki internetowej?

Poznaj skuteczność

Dzięki analityce poznasz realną skuteczność wszystkich działań reklamowych w internecie.

Poznaj odbiorców

Dowiesz się skąd są Twoi klienci i w jaki sposób korzystają z Twojej strony.

Przetestuj użyteczność

Przetestujesz użyteczność swojej strony i dowiesz się co może powodować problemy z jej użytkowaniem.

Zwiększ przychody

Wyznacz określone cele, optymalizuj swoje wydatki na podstawie danych historycznych i zwiększ liczbę przyszłych konwersji.

Jakie rozwiązania z zakresu analityki internetowej wdrażamy najczęściej?

Kliknięcia „Pokaż”

Ukrywając elementy takie jak numery telefonów, adresy e-mail mierzymy zaangażowanie użytkowników i określamy ich intencje. Wiemy dokładnie, w którym miejscu odsłona elementu miała miejsce i czym dany użytkownik był zainteresowany.

Mierzenie wysyłania formularzy

Formularze kontaktowe to podstawowe narzędzie do kontaktu klientów z firmą poprzez stronę internetową. Dzięki analityce możemy mierzyć każdą interakcję z polami formularza i przyciskami w nim zawartymi.

Znana jest ilość poprawnie wysłanych formularzy jak i samych prób wysłania.

Mierzenie połączeń

Wdrażamy rozwiązania pozwalające na mierzenie wszystkich połączeń za pośrednictwem strony. Interaktywny widget ze słuchawką upraszcza proces kontaktu i zwiększa liczbę konwersji.