Google Ads Bydgoszcz

cze 13, 2022

Czas czytania: 4 minuty

Google Ads to jedno z najbardziej rozpowszechnionych narzędzi reklamowych. Dzięki niemu można znacząco rozwinąć własną firmę i zadbać o pozyskiwanie nowych klientów oraz większe zarobki. Promocja w sieci internetowej nie należy do najłatwiejszych zadań, lecz z pomocą odpowiednich narzędzi można osiągnąć pożądany sukces. Google AdWords (poprzednia nazwa) to płatne wyszukiwanie, za które reklamodawca płaci jedynie wtedy, gdy potencjalny klient kliknie w daną reklamę i przeniesie się na stronę internetową reklamodawcy.

Google Ads – czym tak właściwie jest? Z czego się składa?

Google Ads gwarantuje pełną kontrolę nad wydatkami. Wystarczy określić maksymalny budżet dzienny i trzymać się swoich postanowień. Jeśli zajdzie taka potrzeba można zmienić jego wysokość. Reklamodawca jest również w stanie ustalić maksymalną górną kwotę, którą może zapłacić za kliknięcie w proponowaną reklamę i przeniesienie klienta na jego stronę www.

Google Ads Bydgoszcz

Pełna kontrola wydatków oraz gwarancja szybkich efektów, to niewątpliwie najważniejsze atuty reklamy Google Ads. Nic więc dziwnego, że tą formę reklamy upodobały sobie firmy z Bydgoszczy.

Im skuteczniejsza reklama oraz im większe nakłady finansowe, tym bardziej okazałe szanse na to, że na stronie pojawi się większa liczba potencjalnych klientów. Warto to oczywiście skonsultować z doświadczonymi profesjonalistami, np. z agencji reklamowej lub marketingowej. Kluczem do sukcesu jest stworzenie chwytliwego tekstu reklamy (można go zmieniać) oraz dobranie słów kluczowych. Frazy te muszą być ściśle powiązane z prowadzona firmą. Kampania Google Ads składa się nie tylko z linków tekstowych, ale też:

  • z kampanii produktowych,
  • remarketingu,
  • reklamy w sieci internetowej Google oraz YouTube.

Warto to sobie bardzo wnikliwie przeanalizować i na tej podstawie dokonać słusznych wyborów. Na takich kampaniach nigdy nie powinno się oszczędzać, ponieważ doprowadzają do podniesienia świadomości marki i wspomagają zarabianie przez Internet.

Google Ads – dlaczego jest lepszym wyborem niż pozycjonowanie?

Reklama w Google okaże się lepszym wyborem niż tradycyjne pozycjonowanie witryn internetowych, a to z tego względu, iż:

  • zapewnia wyższą pozycję, niż wyniki organiczne, co przekłada się z kolei na wyższe CTRy,
  • gwarantuje natychmiastowe efekty,
  • umożliwia nawiązanie bliskiej współpracy z wieloma ciekawymi klientami,
  • umożliwia nakierowanie reklam na konkretną grupę odbiorców (zgodnie z ich zainteresowaniami),
  • w dowolnym momencie można zmierzyć jej efekty (reklamodawca wie, które reklamy oraz jakie słowa kluczowe przyciągnęły największą grupę klientów).

Google Ads to prawdziwy strzał w dziesiątkę dla tych reklamodawców, którzy nie pozostawiają niczego przypadkowi. Reklama zostanie wyświetlona internautom w wyszukiwarce internetowej, po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych. Nie ma żadnych przeciwwskazań, aby reklamować się lokalnie.

Google AdWords – co z remarketingiem, reklamą produktową i reklamą na YouTube?

Google Ads daje zainteresowanym reklamodawcom nieograniczone możliwości marketingowe. Jednym z najbardziej przydatnych elementów będzie remarketing. To nic innego, jak skutecznie działające reklamy, które podążają za użytkownikami odwiedzającymi stronę internetową. Można to nazwać powtórzeniem przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już wcześniej trafili na konkretną witrynę.

Alternatywą dla powyższej propozycji jest tzw. reklama produktowa, a więc taka, która dostarcza klientom szczegółowych informacji na temat oferowanych przez reklamodawców produktów i usług. Tym samym nikt nie zostanie wprowadzony w błąd i będzie mógł wyciągnąć z takich opisów wszystkie najważniejsze wiadomości, co zwiększy finalnie szanse na sprzedaż produktu.

Ciekawą opcją jest też reklama na YouTube, która ma bardzo szeroki zasięg i z łatwością dotrze do wybranej grupy docelowej. To jeden z najbardziej atrakcyjnych formatów współczesnej reklamy, gdyż pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów przy pomocy słów kluczowych, zainteresowań lub urządzeń, na których przeglądana jest wspomniana wyżej platforma. Reklama zacznie się ukazywać na kanałach oraz w filmach wyświetlanych na YouTube i co najważniejsze można mierzyć skuteczność jej działania (w razie czego wprowadza się poprawki).

Bydgoszcz – miasto biznesu

Bydgoszcz to wyjątkowe miasto województwa kujawsko-pomorskiego. To bowiem jeden z głównych krajowych ośrodków branży informatycznej oraz usług dla biznesu, a także główny ośrodek przemysłu, handlu i logistyki.

Bydgoszcz skupia około 1/3 potencjału gospodarczego całego województwa. Co za tym idzie – na pierwszym planie gospodarki miasta są usługi i przemysł, a przede wszystkim branża chemiczna, informatyczna, spożywcza i elektromaszynowa skoncentrowana wokół firmy PESA.

Główną wizytówką gospodarczą miasta Bydgoszcz i największym przedsiębiorstwem w mieście są bowiem Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz, które produkują tabor kolejowy i tramwajowy.

Jak podaje raport „Usługi biznesowe w Bydgoszczy” z 2018roku – Bydgoszcz to także miasto uznawane za jedną z najważniejszych lokalizacji inwestycji sektora nowoczesnych usług. Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych uplasował bowiem Bydgoszcz na pierwszym miejscu w kraju, wyróżniając udział usług IT w strukturze zatrudnienia. Obszar ten odpowiada bowiem za prawie 90% (!) zatrudnienia w sektorze nowoczesnych usług.

Raport wykazuje także, iż w przeciągu ostatnich lat w Bydgoszczy powstało 9 nowych centrów usług dla biznesu, dzięki czemu zatrudnienie w mieście wzrosło o ponad 30%. Obecnie na terenie miasta działa prawie 50 centrów, w których zatrudnia się kilkanaście tysięcy osób. Równolegle z zatrudnieniem wzrasta także potencjał biurowy miasta, który przekroczył już 80tys m2, jednocześnie obniżając tym samym współczynnik powierzchni niewynajętych.

W Bydgoszczy znajduje się także około 25% przedsiębiorstw, które eksportują swoje wyroby za granicę, ale także firmy innych państw lokują swoje centra w tym mieście. Wśród inwestorów, którzy wybrali Bydgoszcz na swoją siedzibę znajdziemy między innymi marki: Nokia, Unilever, Atos, Cybercom, Asseco, Oponeo.

Na sukces miasta składa się jednak nie tylko doskonały potencjał gospodarczy, ale także konsekwentnie realizowana strategia rozwoju miasta, korzystne położenie komunikacyjne (dostęp do międzynarodowego lotniska oraz dobra komunikacja z portami morskimi), wsparcie inwestorów i władz lokalnych oraz wysoka jakość kapitału ludzkiego. Wysoka ranga uczelni i duży potencjał edukacyjny miasta tworzą bowiem dużą grupę wyuczonych pracowników ze znajomością języków obcych i wstępną praktyką.

Szczytowe miejsca w rankingach Bydgoszcz zawdzięcza także ośrodkom sportu i kultury, dzięki którym na terenie miasta odbywają się zarówno krajowe jak i międzynarodowe wydarzenia sportowe.

Doskonałe możliwości i efektywność miasta Bydgoszcz kwituje Dyrektor firmy Panattoni, która od lat współpracuje z miastem w ramach inwestycji BTS:

„ Bydgoszcz to najważniejszy ośrodek magazynowy Kujaw –regionu, który pod względem popytu na nowoczesną powierzchnię magazynową dogania tzw. Wielką Piątkę: rynek poznański, warszawski z okolicami stolicy, górnośląski, wrocławski oraz Polskę Centralną. Probiznesowa postawa lokalnych organizacji i władz pozwoliła wielu inwestorom odkryć ogromny potencjał tej lokalizacji, zarówno dla działalności krajowej, jak i międzynarodowej. Bydgoszcz to nie tylko doskonałe połączenia drogowe z ośrodkami w kraju i Europie, ale także strategiczne szlaki kolejowe i międzynarodowe połączenia lotnicze”

Autor wpisu
Jakub Werelich
Jakub Werelich

Specjalista SEO

Przeczytaj także:

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper to jedna z popularnych platform e-commerce, która działa w modelu SaaS. Korzystają z niej osoby, które chcą szybko i wygodnie założyć sklep internetowy. Firma zapewnia szeroki wybór pakietów, odpowiednich zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych działających na...

Co to jest atrybut rel=”sponsored”?

Linki sponsorowane są powszechne w świecie marketingu internetowego. Firmy często płacą za umieszczanie swoich linków na stronach internetowych w celu zwiększenia widoczności swoich produktów lub usług. Jednakże, bez odpowiedniego oznaczenia, użytkownicy mogą być...

Co to jest Alexa Rank (ranking Alexa)?

Ranking Alexa (Alexa Rank) jest jednym z najbardziej znanych rankingów witryn internetowych. Opracowany przez firmę Alexa Internet, wskaźnik ten ma na celu ocenę popularności strony internetowej na podstawie liczby odwiedzających i czasu spędzonego na niej przez...