Google Ads Lublin

mar 18, 2022

Czas czytania: 4 minuty

Jeśli chcesz, aby Twoja działalność była rozchwytywana i finalnie przynosiła Ci zyski, musisz zadbać o właściwą promocję. W tym właśnie pomaga Google Ads (dawniej znane jako Google AdWords), czyli bezkonkurencyjny system reklamowy Google. O tym, dlaczego warto go wybrać powiemy za chwilę, ale najpierw wyjaśnijmy, jak działa.

Jak działa reklama Google Ads?

Sposób działania jest zależny od drogi reklamy, jaką wybierzemy, a jest ich dość sporo. Prawdopodobnie najbardziej znane użytkownikom są linki tekstowe. Wpisując daną frazę dotyczącą produktu lub usługi w wyszukiwarkę, pierwsze pojawiające się wyniki to reklamy. Wśród nich może znaleźć się link przekierowujący do Twojej strony. Wystarczy, że ustalisz tekst reklamy i słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością, dzienny budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę oraz pojedyncze kliknięcie w nią przez potencjalnego klienta i gotowe! Jeżeli Twoja grupa docelowa to osoby mieszkające w konkretnym regionie, to nie problem, nad tym również masz kontrolę.

Google Ads Lublin

Google Ads – najczęściej wybierana reklama w sieci przez firmy z Lublina.

Jednak Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe, a wiele więcej. Możesz zdecydować się na reklamę na YouTube. Masz wiele opcji do wyboru; czy ma być to reklama, którą da się bądź nie da się pominąć, czy może ma być ona wyświetlana powyżej proponowanych filmów do obejrzenia (wtedy potencjalny klient ma wybór, czy zdecyduje się ją obejrzeć), czy jeszcze nakładki produktowe. Reklama na YouTube bez wątpienia jest sposobem na zyskanie sporego zasięgu wśród odbiorców, o których również decydujesz, wybierając do kogo dokładnie ma trafić. Ustalasz m.in. płeć, wiek, zainteresowania i podobne.

Kolejnym sposobem jest remarketing, czyli swojego rodzaju nakłonienie odbiorcy do powrotu na Twoją stronę. Remarketing „zapamiętuje” osoby, które odwiedziły Twoją stronę i dzięki temu podąża za nimi na innych witrynach. Przedstawia oglądane przez nich wcześniej produkty i usługi, a więc przypomina im o tym, czego potrzebowali, a może nawet wciąż potrzebują.

Reklama produktowa pozwala na lepsze przedstawienie Twoich produktów. Gdy potencjalny klient szuka konkretnego produktu, dzięki tej kampanii otrzymuje o nim bardziej szczegółowe informacje (np. cena) nawet bez wcześniejszego sprawdzania Twojej oferty! Wpisując frazę w wyszukiwarkę, nad wynikami wyszukania widzi zdjęcie produktu, z którym może podjąć interakcję przekierowującą do Twojej strony.

Obecnie zdecydowana większość użytkowników Internetu korzysta z maila, w szczególności Gmaila. Dlatego warto wybrać Gmail Sponsored Promotions. Są to reklamy wyświetlające się w postaci maili na szczycie wszystkich wiadomości. W ten sposób docierasz do potencjalnego klienta na co dzień – wtedy, gdy ten sprawdza pocztę. Z tego powodu ta forma reklamy jest skuteczna.

Dlaczego warto wybrać reklamę Google Ads?

Przede wszystkim, rezultaty kampanii reklamowych widoczne są natychmiastowo. Nie tak, jak w przypadku optymalizacji pod SEO, gdzie na efekty trzeba czekać miesiącami. Twoja reklama wśród pozostałych wyników wyświetlana jest najwyżej, niezależnie, jak skuteczne będzie pozycjonowanie innych stron. Niewątpliwym punktem przewagi jest również możliwość ustalenia dowolnego, nieprzekraczalnego budżetu i płacenie wyłącznie wtedy, gdy reklama jest skuteczna. Możliwość personalizacji (tak, jak określenie pożądanej grupy odbiorców, docelowej lokalizacji) jest ogromną i konkurencyjną zaletą Google Ads; z tak szerokim dostosowaniem nie masz do czynienia nigdzie indziej. W każdej chwili możesz zdecydować się też na rezygnację z usług tej kampanii bez żadnych konsekwencji. Nie ma więc wątpliwości, dlaczego Google Ads jest bezkonkurencyjny.

Reklama Google Ads Lublin

Reklama Google Ads przykład wyników dla frazy noclegi Lublin.

Lublin — miasto przyjazne inwestorom

Lublin, stolica województwa i powiatu lubelskiego, to obecnie największy w Polsce Wschodniej ośrodek gospodarczy i akademicki. Stanowi on więc idealne miejsce na siedzibę firmy, zwłaszcza dla przedsiębiorców, chcących inwestować w tej części kraju. Dowiedz się, jakie zalety posiada Lublin jako lokalizacja dla nowej inwestycji.

Lublin leży we Wschodniej Polsce, nieopodal styku granic Polski, Ukrainy i Białorusi. Zamieszkuje w nim ponad 300 tysięcy mieszkańców (dane z 2021 roku), co czyni go dziewiątym co do wielkości populacji miastem w kraju. Aktualnie najlepiej rozwijającymi się w Lublinie gałęziami przemysłu są motoryzacja, nowe technologie i energetyka. W szybkim tempie rozwijają się również takie branże jak chemiczna, farmaceutyczna i spożywcza, a także turystyka.

W 2021 roku w przygotowanym przez magazyn Forbes rankingu „Miast Przyjaznych dla Biznesu” w kategorii miast powyżej 300 tys. mieszkańców, Lublin znalazł się na trzecim miejscu. Z roku na rok przybywa tam coraz więcej nowych firm, powstaje wiele nowych inwestycji oraz rozwijają się nowe branże. Przykładowo w 2020 roku w porównaniu do roku poprzedniego liczba zarejestrowanych w rejestrze REGON przedsiębiorstw wzrosła o 4,1%. Jest to spowodowane coraz lepszymi warunkami, jakie miasto oferuje inwestorom.

Przedsiębiorców przyciąga do Lublina przede wszystkim jego dynamicznie rozwijająca się infrastruktura. W mieście i jego okolicach znajduje się wiele niezabudowanych i zabudowanych terenów inwestycyjnych, liczne powierzchnie biurowe oraz cała gama lokali użytkowych. Pod miastem działa Podstrefa Lublin, będąca częścią mierzącej 128 hektarów Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Natomiast w mieście zasoby powierzchni biurowej wynoszą obecnie około 183 200 m2.

Zaletą miasta jest również jego sieć komunikacyjna — zarówno wewnątrz miastowa, jak i z innymi częściami Polski. Wokół miasta biegnie obwodnica, a w jego okolicach przebiegają liczne drogi ekspresowe. Trasą S17 w zaledwie dwie godziny można dojechać do Warszawy, a S19 w dwie godziny do autostrady A4, będącą ważnym łącznikiem z zachodnią Polską. Z Lublina biegnie także droga E373, która zaczyna się w Polsce, a ciągnie się niemal przez całą Ukrainę aż do Kijowa. W Lublinie działa także międzynarodowe lotnisko — Port Lotniczy Lublin.

Na terenie Lublina znajduje się dziewięć uczelni wyższych, w których studiuje około 60 tysięcy studentów. Najwięcej z nich specjalizuje się w finansach, branży IT oraz w obszarze inżynieryjnym. W Lublinie nie brakuje także osób wykształconych w dziedzinie lingwistyki. Nowi inwestorzy nie powinni więc mieć tam problemu ze znalezieniem wykształconych i wykwalifikowanych pracowników. Co więcej Lublin od lat przyciąga emigrantów z Ukrainy, którzy chętnie podejmują się prac o charakterze fizycznym. Przekłada się to na wysoki potencjał kapitału ludzkiego, który jest ważny w rozwoju firm w każdej branży.

Podsumowując: Lublin to jedna z lepszych lokalizacji dla biznesu we Wschodniej Polsce. Inwestorów przyciąga doskonałym połączeniem z resztą kraju oraz z krajami wschodnimi, nowoczesną infrastrukturą, dużym kapitałem ludzkim oraz świetnym rynkiem nieruchomości biurowych.

Autor wpisu
Jakub Werelich
Jakub Werelich

Specjalista SEO

Przeczytaj także:

Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie Wrocław

Samo posiadanie firmowej strony internetowej, to dalece za mało aby osiągnąć rynkowy sukces. Ważnym jest, aby nasza witryna była widoczna w wyszukiwarce Google! Stąd tak istotnym elementem marketingu internetowego jest pozycjonowanie stron. Jako agencja Media Click...

Minister finansów na granicy zawału – błędny kurs Euro w Google

Google, jako jedno z najpopularniejszych narzędzi wyszukiwania i platform finansowych, dostarcza użytkownikom aktualne informacje na temat kursów walut. Aby dostarczać te informacje, Google korzysta z różnych źródeł danych, w tym od zewnętrznych dostawców. Głównym...

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper to jedna z popularnych platform e-commerce, która działa w modelu SaaS. Korzystają z niej osoby, które chcą szybko i wygodnie założyć sklep internetowy. Firma zapewnia szeroki wybór pakietów, odpowiednich zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych działających na...