Jak analizować wskaźnik odrzuceń (ang. bounce rate)?

lipiec 29, 2008

Wskaźnik odrzuceń (ang. bounce rate) przedstawia procent wizyt jednoodsłonowych, czyli takich gdzie użytkownik odwiedzający stronę zatrzymał się tylko na jednej podstronie serwisu i zrezygnował z oglądania pozostałej jej zawartości. Dla przykładu, wskaźnik odrzuceń 50% oznacza, iż co drugi Internauta nie odwiedził żadnej innej podstrony za wyjątkiem strony docelowej (strona docelowa może być domeną główną serwisu lub konkretną podstroną). Wysoki wskaźnik odrzuceń połączony z niskim czasem spędzonym na witrynie może oznaczać, iż zawartość strony, nie odpowiada oczekiwaniom Internauty, który dostał się na nią np. z wyszukiwarki.
współczynnik odrzuceń

Przeczytaj także:

Google Ads z nowym formatem reklam dla atrakcji turystycznych

Google ogłosiło nowy format reklam promujących atrakcje turystyczne. Dzięki temu promowanie hoteli, restauracji i wszelkich rozrywek będzie łatwiejsze i bardziej skuteczne. Sprawdź, z jakich nowych funkcji korzystać mogą reklamodawcy! Obecna sytuacja na świecie...

Darmowe liczniki odwiedzin strony WWW

Masz stronę internetową i prowadzisz działania marketingowe, które mają doprowadzić do zwiększenia jej popularności? Ale skąd masz wiedzieć, czy rzeczywiście osiągasz dzięki temu oczekiwany ruch? Pomogą Ci w tym liczniki odwiedzin, za pomocą których dowiesz się, ilu...