W Polsce jest 10 681 obiektów noclegowych (lipiec 2017 stat.gov.pl) do tego dochodzi tysiące ofert prywatnych z serwisu Airbnb… Jak odnaleźć się na rynku w 2018 roku? Tylko od Ciebie zależy czy Internet stanie się podstawą Twojego biznesu i czy goście znajdą Ciebie czy konkurencję! Zaproś ich do siebie wykorzystując techniczne SEO, content marketing oraz reklamę Google AdWords.

PRZEPIS NA SUKCES HOTELU W I NTERNECIE = TECHNICZNE SEO + TEMATYCZNY LINK BUILDING

Skutecznie zwiększymy liczbę bezpośrednich rezerwacji na Twojej hotelowej stronie www.

Od blisko 14 lat dostarczamy efektywne działania marketingowe dla hoteli w internecie.

Jako certyfikowany Partner Google mają Państwo pewność, że wybrali godnego kontrahenta.

Wąska specjalizacja jaką jest marketing w hotelarstwie sprawia, że nasze działania są sprawne i efektywne.

Jako nieliczni posiadamy dedykowane zaplecze SEO (pozycjonerskie) stworzone specjalnie z myślą o branży hotelarskiej. Ponad 500 serwisów turystycznych daje nam możliwość konkurowania nawet z największymi serwisami typu OTA. Tematyczny link building połączony z technicznym SEO to gwarancja wysokich pozycji strony hotelu w wyszukiwarce Google.

Dzięki analityce internetowej skutecznie oceniany efektywność kanałów marketingowych hoteli co w perspektywie czasu przekłada się na duże oszczędności.

Marketing w hotelarstwie to ciągła walka o klienta i proces udoskonalenia strategii i przewagi marketingowej, w której pomoże Tobie nasz know-how.

Marketing internetowy jako kluczowy element Twojej strategii

a) Ponad 25,5 miliona użytkowników wyszukiwarki Google (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
b) Ponad 19 milionów użytkowników portalu wideo Youtube (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
c) Prawie 21 milionów użytkowników portalu społecznościowego Facebook (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
d) Prawie 13,5 miliona użytkowników aplikacji Google Maps (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
e) 7,7 miliona użytkowników poczty Gmail (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)

Nasze kampanie marketingu w turystyce docierają do 95% użytkowników Internetu.

Liczba udzielonych noclegów w I kwartale 2018 roku wzrosła o 8,2%

Media Click Zapraszamy do kontaktu!
Darmowa wycena
Napisz do nas! Indywidualna wycena w 24h
Darmowa wycena