Tylko od Ciebie zależy czy Internet stanie się podstawą Twojego biznesu i czy goście znajdą Ciebie czy konkurencję! Zaproś ich do siebie wykorzystując techniczne SEO, content marketing oraz reklamę Google AdWords.
PRZEPIS NA SUKCES HOTELU W I NTERNECIE = TECHNICZNE SEO + TEMATYCZNY LINK BUILDING
Skutecznie zwiększymy liczbę bezpośrednich rezerwacji na Twojej hotelowej stronie www.
Od blisko 14 lat dostarczamy efektywne działania marketingowe dla hoteli w internecie.
Jako certyfikowany Partner Google mają Państwo pewność, że wybrali godnego kontrahenta.
Wąska specjalizacja jaką jest marketing w hotelarstwie sprawia, że nasze działania są sprawne i efektywne.
Jako nieliczni posiadamy dedykowane zaplecze SEO (pozycjonerskie) stworzone specjalnie z myślą o branży hotelarskiej. Ponad 500 serwisów turystycznych daje nam możliwość konkurowania nawet z największymi serwisami typu OTA. Tematyczny link building połączony z technicznym SEO to gwarancja wysokich pozycji strony hotelu w wyszukiwarce Google.
Dzięki analityce internetowej skutecznie oceniany efektywność kanałów marketingowych hoteli co w perspektywie czasu przekłada się na duże oszczędności.
Marketing w hotelarstwie to ciągła walka o klienta i proces udoskonalenia strategii i przewagi marketingowej, w której pomoże Tobie nasz know-how.
Marketing internetowy jako kluczowy element Twojej strategii
a) Ponad 25,5 miliona użytkowników wyszukiwarki Google (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
b) Ponad 19 milionów użytkowników portalu wideo Youtube (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
c) Prawie 21 milionów użytkowników portalu społecznościowego Facebook (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
d) Prawie 13,5 miliona użytkowników aplikacji Google Maps (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
e) 7,7 miliona użytkowników poczty Gmail (Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2018)
Nasze kampanie marketingu w turystyce docierają do 95% użytkowników Internetu.
Liczba udzielonych noclegów w I kwartale 2018 roku wzrosła o 8,2%