Outsourcing sprzedaży

Jeśli chcą państwo jeszcze efektywniej docierać ze swoimi produktami lub usługami do nowych klientów, zapraszamy do współpracy. 

Outsourcing sprzedaży w internecie

Chcemy oferować naszym klientom jak najbardziej kompleksową obsługę z zakresu działań w Internecie. Dlatego też zdecydowaliśmy się włączyć do naszej oferty również outsourcing sprzedaży. Jeśli chcą państwo jeszcze efektywniej docierać ze swoimi produktami lub usługami do nowych klientów, zapraszamy do współpracy.

Nasz zespół zajmie się sprzedażą Państwa produktów w Internecie – wykorzystamy sprawdzone rozwiązania, które szybko przełożą się na wymierne zyski. Outsourcing sprzedaży oznacza w praktyce, że to nasz zespół sprzedaje Państwa produkty i usługi. To proste i wygodne, a przy tym opłacalne dla obu stron.

Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing sprzedaży?

Oto najważniejsze zalety tego coraz bardziej popularnego rozwiązania:

  • możliwe jest skuteczne obniżenie kosztów w przedsiębiorstwie, które związane byłyby z organizacją sprzedaży, np. chodzi o koszty utrzymania powierzchni biurowej, płace pracownicze, zakup urządzeń itd.;
  • można zawsze liczyć na dostęp do innowacyjnych rozwiązań informatycznych;
    outsourcing sprzedaży jest równoznaczny z odciążeniem firmy, która może skoncentrować się na innych zadaniach niż sprzedaż, np. na produkcji;
  • zawsze można liczyć na kompetentne wsparcie ze strony doświadczonych specjalistów, nie zatrudniając ich w swojej firmie;
  • outsourcing sprzedaży oznacza, że firma może korzystać z doświadczenia fachowców z różnych branż.
Jednocześnie mamy pewność, że efektywnie wykorzystywany jest czas pracy. Outsourcing sprzedaży jest równoznaczny z tym, że podejmowane są działania mające na celu sprzedaż zawsze wtedy, kiedy to konieczne; nie trzeba inwestować w infrastrukturę niezbędną do sprzedaży.

Tym samym outsourcing sprzedaży pozwala uniknąć angażowania swojego kapitału; nie trzeba zarządzać infrastrukturą, kadrą itd. Decydując się na outsourcing sprzedaży, płacą Państwo za wyniki, nie muszą Państwo sami angażować się w organizowanie sprzedaży; nie będą Państwo musieli poświęcać czasu na rekrutowanie pracowników działu sprzedaży.

Porozmawiaj z ekspertem SEM

Zaproponujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb.

Zbadamy działania konkurencji, aby przedstawić Ci aktualną sytuację w branży.

Podpowiemy, które produkty / usługi promować.

Rozwiń swoją firmę

*Otrzymasz od nas bezpłatną kalkulację

Outsourcing sprzedaży to coraz bardziej popularne rozwiązanie

Coraz więcej firm z różnych sektorów decyduje się na skorzystanie z outsourcingu. Outsourcing to nic innego, jak tylko zlecenie osobom lub innymi podmiotom zewnętrznych wykonywanie pewnych procesów, które są niezbędne dla funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa. Najczęściej outsourcing oznacza, że mamy okazję skorzystać z profesjonalnych usług, dzięki którym konkretne czynności zostaną zrealizowane o wiele bardziej efektywnie niż we własnym zakresie. Dotyczy to chociażby sytuacji, kiedy dana firma nie dysponuje wyspecjalizowaną kadrą z określonego zakresu. Nie zawsze opłaca się rekrutować własnych specjalistów. W wielu przypadkach outsourcing jest lepszym, bardziej opłacalnym rozwiązaniem.

Podstawowa zaleta outsourcingu polega na tym, że oddelegowanie niektórych zadań na podmioty zewnętrzne pozwala firmie skoncentrować się na kluczowych dla niej zadaniach lub celach. Na chwilę obecną outsourcing obejmuje bardzo różne obszary działania. Dość często słyszy się o outsourcingu z zakresu informatyki, logistyki oraz szeroko pojętych działań pomocniczych. Jeśli chodzi o tzw. działania pomocnicze, to outsourcing obejmuje korzystanie z zewnętrznych zasobów w zakresie np. rachunkowości, rekrutacji nowych pracowników, sprzedaży produktów itd.

Outsourcing nie jest bynajmniej nowym zjawiskiem. Jednak jego dynamiczny wzrost notowany jest przede wszystkim od początków XXI wieku. Outsourcing jest częstym rozwiązaniem zwłaszcza w przypadku firm, które zaczynają rozwijać swoją działalność także w innych niż dotychczas rejonach lub krajach. Główną przyczyną, dla której firmy decydują się na skorzystanie z tej możliwości, jest fakt, że rozwiązanie to pozwala zredukować koszty. Przede wszystkim nie musimy inwestować ani w zatrudnienie specjalistycznej kadry, niezbędnej do realizacji określonego procesu, ani też w profesjonalną infrastrukturę. Oprócz tego można własne zasoby zwolnić do innych celów, co również jest ważnym argumentem za skorzystaniem z outsourcingu. To jednak nie wszystko. Outsourcing to znakomite rozwiązanie, kiedy chcemy szybciej, efektywniej uporać się z jakimś procesem trudnym do wykonania lub wręcz niemożliwym do kontrolowania.