Pozycjonowanie Warszawa

Strategia PRIME-TIME® SEO to jeszcze skuteczniejsze efekty pozycjonowania w Google.
Wspieramy warszawskich przedsiębiorców w osiąganiu ambitnych celów.

Jesteś tutaj: Strona główna » Pozycjonowanie stron » Pozycjonowanie Warszawa

Czym jest pozycjonowanie stron? I jak Twoja firma może to wykorzystać do zbudowania przewagi?

pozycjonowanie warszawa

Od czasu wybuchu pandemii firmy dynamicznie przeniosły swoją działalność do sieci. Izolacja spowodowała również to, że coraz więcej klientów dokonuje zakupów właśnie przez Internet. Aby pokazać wszystkim internautom swoją ofertę i skutecznie rywalizować z silną konkurencją, musisz zainwestować w pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie sklepów, pozycjonowanie stron www czy pozycjonowanie lokalne to zbiory działań, które mają podnieść Twoją stronę w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki pozycjom TOP 3, TOP 10 uwidaczniasz w organicznych wynikach wyszukiwania swoje produkty czy usługi. W ten sposób zyskujesz większy ruch, wyższą sprzedaż i lepsze wyniki finansowe.

O jakich działaniach mowa? Specjaliści od pozycjonowania stron internetowych dokonują czynności w obrębie strony (on-site): poprawa kodu źródłowego, ulepszenie contentu – treści, optymalizacja obrazów czy linków wewnętrznych. Do działań poza stroną (off-site) zalicza się: publikacje sponsorowane, linki sponsorowane czy tworzenie blogów zewnętrznych. Czemu dokładnie służą te działania optymalizujące?

Pozycjonowanie zwiększa sprzedaż

Pozycjonowanie stron internetowych przede wszystkim podnosi pozycję Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google (bezpłatnych). Jest to bardzo ważne, dlatego że w Polsce korzysta z tej wyszukiwarki prawie 92% internautów. W jakim celu? Wyszukują oni informacje, treści, produkty, usługi, wiedzy na temat firm, promocji.
Jeśli Twoja strona znajdzie się w wynikach TOP 3 czy TOP 10 w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe, to zobaczą ją niemal wszyscy użytkownicy wpisujący określoną frazę kluczową. Jaką? Są to charakterystyczne słowa kluczowe dla danej branży np.:

• mechanik samochodowy Warszawa,
• fryzjer damski Warszawa Mokotów,
• wypożyczalnia strojów karnawałowych Warszawa Ursynów,
• zdrowa żywność Warszawa Wola.

Internauci wpisują je w okno dialogowe wyszukiwarki i po nich znajdują m.in. Twoją firmę. Jeśli ich nie masz na stronie, nie masz ich w artykułach sponsorowanych, to masz problem.

Specjaliści SEO przeanalizują najlepsze słowa kluczowe dla Twojej branży, poznają intencje użytkowników, którzy je wpisują i zamieszą na Twojej stronie najlepsze dla Twojej oferty.
W ten sposób nie tylko strona zwiększy swoją pozycję w Google, ale trafią na nią potencjalni klienci – osoby wyszukujące oferowane przez Ciebie produkty czy usługi. W ten sposób zwiększysz konwersję, czyli stosunek ilości wykonanych transakcji do wejść klientów.

Pozycjonowanie stron to także budowanie silnej rozpoznawalności

Oczywiście pozycjonowania nie można ograniczyć wyłącznie do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie zewnętrzne to także publikowanie artykułów sponsorowanych z linkami sponsorowanymi na łamach znanych czy regionalnych portali. Jak to działa?

Po publikacji artykułu wysokiej jakości użytkownik sieci trafia na portal. Tam wchodzi w artykuł i zainteresowany ciekawą treścią klika link sponsorowany, który kieruje go na Twoją stronę. Dobra oferta kusi do zakupu i w ten sposób zdobywasz transakcję i wiernego klienta.

Tak właśnie zyskasz rozgłos i popularność. Oczywiście działania te podnoszą również pozycję Twojej witryny w Google. Jednak głównym profitem jest napływ nowych klientów, którzy zwiększą ruch w Twoim sklepie i dokonają zakupów, co przełoży się na większe zyski.

Buduj silną markę z pozycjonowaniem stron

Dzięki większemu rozgłosowi zyskujesz również większe zaufanie do marki. Dlaczego? Im więcej o Tobie się mówi, im lepiej zna Cię społeczność, tym większe zaufanie ma do Ciebie – Twojej oferty.
Większa ilość publikacji, lepsza sprzedaż wiążą się również z większą ilością komentarzy na stronie, w sklepie, w mediach społecznościowych czy Google. Dobrej jakości komentarze są równie ważne, co dobra oferta. Dlaczego? Według badań rynku z roku 2019 już wtedy ponad 50% internautów przed zakupem sprawdzało opinie o sprzedawcy czy produkcie.

Zadaniem pozycjonowania jest właśnie wpływanie na zaufanie społeczne. Zamiast artykułów sponsorowanych możesz publikować recenzje swoich produktów. Możesz również założyć wizytówkę Google Moja Firma i tam zezwolić na dzielenie się komentarzami swoich klientów z innymi osobami zainteresowanymi Twoją ofertą. Oczywiście możesz pozycjonować również samą stronę wizytówkę.

W ten sposób zyskujesz rozgłos i zaufanie społeczne do brandu, co z pewnością zaowocuje większą sprzedażą i wzrostem ilości stałych klientów.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron kosztuje średnio w Polsce od 300 zł miesięcznie nawet do kilkuset tysięcy złotych miesięcznie. Wiele zależy od tego, ile chcesz przeznaczyć na działania SEO. Poza tym jest jeszcze przynajmniej kilka czynników wpływających na cenę pozycjonowania stron:

• wielkość Twojej firmy, sklepu internetowego,
• skala działalności (lokalna, ogólnokrajowa),
• siła konkurencji,
• specyfiki branży,
• uprzednio wykonanego pozycjonowania,
• ilości optymalizacji i wielu innych.

Jeśli chcesz wiedzieć, ile kosztuje SEO, wyszukaj agencję i zleć np.: bezpłatny audyt strony i wycenę. W ten sposób dowiesz się, na czym stoisz.

Czy pozycjonowanie jest dla mnie?

Nie w każdym typie działalności SEO się sprawdzi. Jeśli prowadzisz sprzedaż rzadkich artykułów, usług lub działalność polegającą na relacji B2B, to pozycjonowanie nie odegra większej roli w Twoim biznesie. Dlaczego? Mało kto szuka w Google Twoich produktów i nie wpisuje w wyszukiwarkę słów kluczowych związanych z Twoją ofertą. Jednak to tylko ułamek firm, a w zasadzie wyjątki.

Pamiętaj, że pozycjonowanie stron to podstawia działalności w Internecie ponad 95% firm. Wiele konkurencyjnych przedsiębiorstw stosuje SEO, dlatego Twoja strona wyświetla się znacznie niżej. Tracisz klientów, a im dłużej zwlekasz, tym większy dystans dzieli Twój sklep od konkurencji.

Zawsze w celu zwiększenia sprzedaży możesz wykorzystać kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Sam ustalasz budżet na te kampanie. Dodatkowo specjaliści zoptymalizują czas trwania reklam Google czy reklam na Facebooku i skierują je do Twojej grupy docelowej.

Dlaczego warto stosować pozycjonowanie stron www w sieci? Ponieważ zwiększasz swoją pozycję w Google, zyskujesz nowych klientów, większą sprzedaż czy promujesz markę, co przełoży się na wzrost całego przedsiębiorstwa.

Warszawa jako doskonałe miejsce dla biznesu

Warszawa, jako stolica, uznawana jest za najważniejszy ośrodek gospodarczy kraju oraz najlepsze miejsce do inwestycji w Polsce. Nic więc dziwnego, że przyciąga ona nie tylko inwestorów lokalnych, ale i różnego rodzaju przedsiębiorców z wszystkich stron świata. Z roku na rok można więc obserwować ogromny rozwój gospodarczy miasta oraz jego wpływ na gospodarkę całego kraju. Założenie działalności w Warszawie gwarantuje więc przedsiębiorcom stabilność rynkową i realne zyski.

W opublikowany przez pismo „fDi Magazine” rankingu European Cities and Regions of the Future 2020/2021 (pol. Europejskie miasta i regiony przyszłości 2020/2021) Warszawa zajęła szóste miejsce w ogólnym zestawieniu, wyprzedzając takie miasta jak Berlin, Zurych czy Oslo. Natomiast w kategorii „duże miasta przyjazne dla biznesu” stolica Polski znalazła się na drugim miejscu (zaraz za Londynem), a w kategorii „duże miasta z potencjałem ekonomicznym” na ósmym miejscu. W rankingu tym brano uwagę przede wszystkim stabilność rynku, ceny najmu i ceny działek inwestycyjnych oraz ogólne warunki, jakie miasto może zapewnić przedsiębiorcom zakładającym firmy w jego obrębie.

Tak dobry wynik Warszawy chyba nikogo nie dziwi. Stolica Polski od lat wyróżnia się na tle innych miast europejskich w różnych kategoriach, a do tego jej szybki i silny rozwój zauważalny jest „gołym okiem”. Przyciąga ona więc inwestorów jak magnes, gdyż zapewnia idealne warunki do prowadzenia biznesu.

Jednym z aspektów, który chwalą sobie przedsiębiorcy, jest połączenie Warszawy z różnymi zakątkami świata. W mieście znajdują się dwa międzynarodowe lotniska oraz duże centrum przesiadkowe kolei i autobusów. Bez zarzutów funkcjonuje tu również infrastruktura drogowa: do stolicy można bowiem z łatwością dojechać tak samo z różnych części kraju, jak i kontynentu.

Nie bez znaczenia pozostaje również komunikacja wewnątrzmiastowa. W obrębie miasta znajduje się wiele linii tramwajowych i autobusowych oraz kilka linii metra. Ułatwia to poruszanie się po mieście, a więc i dotarcie pracowników do miejsc pracy. Co ciekawe w Warszawie, w porównaniu do innych stolic europejskich, nie ma też większych problemów z korkami na drogach.

W zestawieniu z innymi miastami w Polsce Warszawa może odstraszać kosztami związanymi z wynajmem lokali użytkowych i mieszkalnych. Jednakże w skali europejskiej kwoty te wciąż nie są wysokie. Stolica może za to pochwalić się szeroką ofertą przestrzeni biurowych. Znajduje się w niej aż 5,5 mln mkw. powierzchni przeznaczonej na lokale biznesowe, co wyprzedza wszystkie rynki regionalne w całej Polsce razem wzięte.

Nie można też zapomnieć o łatwości w znalezieniu pracownika w Warszawie. W mieście mieszka zarówno wiele osób poszukujących prostych prac fizycznych (również tych przybywających zza granicy), jak i dobrze wykształconych inżynierów czy osób specjalizujących się w naukach humanistycznych. Dzięki temu łatwo tu znaleźć pracownika na każde stanowisko.

Warszawa to nowoczesne, wysoko rozwinięte miasto, które stawia na postęp w wielu sferach życia: kulturalnej, handlowej czy edukacyjnej. Dzięki temu stanowi ona doskonałą lokalizację na otwarcie firmy z każdej branży.

Wycena pozycjonowania strony

Wyślij formularz aby otrzymać darmową wycenę w 24h.

Formularz kontaktowy

~

Twoje dane są bezpieczne.