Co to jest E-PR?
Wizerunek w sieci to istotny element każdej kampanii PR. Łatwość udzielania opinii na temat firm w internecie tworzy potrzebę monitorowania klientów i śledzenia ich działań po dokonaniu zakupu lub skorzystaniu z usług.
Jak działa pozycjonowanie wizerunkowe?
SERM jest uzupełnieniem standardowych działań SEO. Ideą jest to, aby klienci szukający konkretnych produktów lub usług mogli znaleźć w sieci również rekomendacje Państwa firmy.
Mamy świadomość, jak istotne jest, by opinie na temat firmy pochodziły z godnych zaufania źródeł. Podczas pozycjonowania wizerunkowego kładziemy na to bardzo duży nacisk.
Zastosowanie działań z zakresu SERM skutkuje tym, że w przypadku zapytań o Państwa firmę w wynikach wyszukiwaniach pojawiają się aktualne wpisy z pozytywnymi opiniami, opublikowane w rzetelnych źródłach.
Korzyści z pozycjonowania Long-Tail:
- prowadzone są profile firmowe w Social Media
- pozycjonowane są treści o Państwa marce, które znajdują się na innych stronach internetowych
- tworzone są różnego rodzaju zestawienia statystyczne
- budowane są strony internetowe poświęcone konkretnym produktom lub usługom klienta
Czy wiesz, że opinie w internecie często stanowią o wyborze produktu konkretnej firmy? Zadbaj o wizerunek swojej firmy za pomocą pozycjonowania wizerunkowego!