Szkolenie Google Ads – zostań specjalistą od reklamy Google

wrz 2, 2020

Czas czytania: 3 minuty

Szkolenia z Google Ads – zostań specjalistą od reklamy w Google!

Reklama w Google Ads to najpopularniejsza forma promocji w Internecie. Zasady obsługi tej platformy powinni znać wszyscy sprzedawcy i usługodawcy. Szkolenie z Google Ads jest zarazem istotnym punktem w CV. Warto zostać specjalistą! Dlaczego? Jak przebiega szkolenie? Sprawdź!

Dlaczego warto podszkolić się w reklamie? Szkolenie Google Ads

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że Google to najpopularniejsza wyszukiwarka, nie tylko w Polsce i na całym świecie. Reklama w Google Ads umożliwia natychmiastową promocję strony w wynikach wyszukiwania. Można w ten sposób uniknąć długotrwałego pozycjonowania. To także dobry pomysł na reklamę w czasie, gdy efekty optymalizacji jeszcze nie są widoczne. Przedsiębiorca, który odbył szkolenie z Google Ads nie musi więc czekać na wyniki pracy agencji SEO. Po prostu konfiguruje reklamę i cieszy się ze wzrostu współczynnika konwersji.

Kolejnym plusem płynącym ze specjalistycznej wiedzy w tym zakresie jest umiejętność tworzenia skutecznej reklamy. Ogromną zaletą Google Ads jest precyzja rozwiązań, atut ten trzeba jednak dobrze spożytkować. Za sprawą wiedzy i umiejętności kampania reklamowa jest skrojona na miarę. Oznacza to, że odbiorcą są potencjalni klienci firmy, nie zaś osoby przypadkowe. Efektem jest wzrost klikalności, a co za tym idzie – zysków. Wiedzę uzyskana na szkoleniu z Google Ads pozwala również na wykorzystanie pełnego potencjału Google Ads – a ten jest ogromny. Możliwe jest stworzenie reklam graficznych w różnej formie, reklam w wyszukiwarce, reklam video, reklam produktowych. Co więcej, Google pozwala na reklamę w ramach szerokiej sieci partnerskiej, a więc chociażby na Youtube.

Wszystko to brzmi banalnie, lecz w praktyce nie jest tak prosto! Wielu przedsiębiorców zawodzi się, zyskując znikomą liczbę kliknięć i zerowy współczynnik konwersji. W takich przypadkach jedynym ratunkiem jest fakt, że koszty generowane są wyłącznie przez kliknięcia. Dzięki temu reklamodawca nie zapłaci za reklamę, która nie zainteresowała odbiorców i nie przyniosła nawet części oczekiwanych zysków. Najczęściej taka sytuacja jest skutkiem błędów popełnionych w czasie konfiguracji. Wystarczy jedna, nie do końca przemyślana rzecz aby reklama okazała się fiaskiem. To główny powód, dla którego warto zainteresować się szkoleniem z Google ADS.

Szkolenia z Google Ads warto przebyć również ze względu na oszczędności. W końcu całą kampanią można zarządzać samodzielnie. W takim wypadku szkolenie z Google Ads jest niczym innym, jak tylko inwestycją w przyszłe oszczędności!

Szkolenie Google Ads jako kolejny krok w rozwoju kariery

Kolejną zaletą szkoleń jest samorozwój i możliwość prezentacji kolejnego certyfikatu na CV. Niezależnie od tego czy jesteś pracownikiem biurowym w sklepie online, czy też planujesz karierę specjalisty SEM – szkolenie z Google ADS na pewno się przyda, a pracodawcy i kontrahenci docenią Twoją wiedzę.

Dlaczego? Ponieważ reklama w Google znajduje zastosowanie w każdej firmie. Średni i mali przedsiębiorcy zwykle oddają zarządzanie kampanią w ręce firm zewnętrznych na bazie outsourcingu. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by w firmie znalazł się pracownik odpowiedzialny za kwestie marketingu w Internecie. W takiej sytuacji, Ty możesz liczyć na stałą pracę (i wyższą płacę) a pracodawca może odetchnąć z ulgą.

Z kolei w większych firmach taki pracownik jest po prostu koniecznością. W każdym dużym przedsiębiorstwie, np. w korporacji, musi znaleźć się dział marketingu. Tymczasem to właśnie marketing online jest obecnie najistotniejszą częścią firmowych kampanii i stanowi niezwykle ważny element całej strategii.

Oczywiście, szkolenie z reklamy w Google jest również idealnym sposobem na rozwój, w przypadku jednoosobowej działalności czy freelancingu. Specjalista od Google Ads może bowiem liczyć na szeroki odzew przedsiębiorców potrzebujących reklamy. Nie jest więc przesadą stwierdzenie, że szkolenie z Google Ads jest krokiem milowym w rozwoju kariery!

Chcesz nauczyć się tego wszystkiego samodzielnie? Przestrzegamy przed takim rozwiązaniem. Prowadzenie kampanii marketingowej w Google to spora odpowiedzialność. Jeśli chcesz się sprawdzić w tej roli potrzebna będzie szeroka wiedza, sprawdzone metody. Na szkoleniu możesz liczyć na doświadczonych specjalistów.

Jakie zagadnienia obejmuje szkolenie Google ADS?

Czego dowiesz się na szkoleniu z Google Ads? Podczas szkoleń poruszane są tematy dotyczące podstaw funkcjonowania Google Ads, ale także kwestie na poziomie zaawansowanym. Poniżej znajdziesz listę najczęściej poruszanych tematów:

  • pojęcia SEM, SEO, podstawowe zasady obsługi Google Ads
  • jaką kampanię wybrać? Dostępne rodzaje kampanii
  • sieć reklamowa Google Ads
  • znaczenie dobrych tekstów reklamowych, grafiki i video
  • zasady doboru słów kluczowych i optymalizacji reklam
  • wykorzystanie Google Ads i systemu PPC w sposób opłacalny
  • jak skonfigurować reklamę?
  • czym są wskaźniki konwersji i klikalności?
  • narzędzia do analizy wyników reklamy i ich obsługa
  • jak poprawić efekty kampanii reklamowej w Google Ads?
  • jak zdobyć akredytację Google i stać się rozpoznawalnym profesjonalistą?

Odpowiedzi na te i inne pytania otrzymasz w trakcie szkolenia z Google Ads przeprowadzanego przez nasz zespół ekspertów. Nie musisz szukać daleko! Skontaktuj się z Media Click i rozwijaj swoje umiejętności.

Autor wpisu
Jakub Werelich
Jakub Werelich

Specjalista SEO

Przeczytaj także:

Co to jest atrybut rel=”sponsored”?

Co to jest atrybut rel=”sponsored”?

Linki sponsorowane są powszechne w świecie marketingu internetowego. Firmy często płacą za umieszczanie swoich linków na stronach internetowych w celu zwiększenia widoczności swoich produktów lub usług. Jednakże, bez odpowiedniego oznaczenia, użytkownicy mogą być...

Co to jest Alexa Rank (ranking Alexa)?

Ranking Alexa (Alexa Rank) jest jednym z najbardziej znanych rankingów witryn internetowych. Opracowany przez firmę Alexa Internet, wskaźnik ten ma na celu ocenę popularności strony internetowej na podstawie liczby odwiedzających i czasu spędzonego na niej przez...

Google Search Console – darmowe narzędzie do pozycjonowania stron

Google Search Console – darmowe narzędzie do pozycjonowania stron

Jakie możliwości stwarza nam ? Google Search Console (GSC) to darmowe narzędzie oferowane przez Google, które umożliwia nam monitorowanie i optymalizację naszej strony internetowej pod kątem wyników wyszukiwania. Dzięki GSC możemy uzyskać wgląd w to, w jaki sposób...