Ostatnio przeprowadzone audyty SEO


audyt seo allegro
audyt seo money
audyt seo zalando
audyt seo empik
audyt seo travelplanet
audyt seo bank handlowy
audyt seo plejada
audyt seo orange
audyt seo ikea

W czym pomoże Ci audyt SEO?

Generuj mądre raporty SEO

Generuje on łatwy do zrozumienia sprawozdania, które obejmują różne elementy, takie jak rozmiar strony, czas ładowania, wstecznych, słowa kluczowe, tytuł, nagłówki, technologie, porady prędkości i wiele innych.

Monitor Your Competitors

Get an idea about all those tools and technologies that your competitors are using, so that you can also take an advantage of it by start using it in your panel.
This is Your competitor

Improve Website Performance

One need to focus on basic elements of a website like its speed, page size, 404 error message etc to provide better experience to its visitors.
This report will generate an instant stats on such parameters.

Instant Alert Notification

This Report notify all the lacking points of your website and areas of improvements that you need to fix to upgrade your website efficiency.

Optimize Your Content

You can optimze the content of your website for search engine results, on the basis of keyword cloud and consistency stats generated in a report.

Social Media Popularity

It is now easy to know the popularity of your competitor's websites or blogs among social networking sites. So that you can also generate such demanding content and brings huge visitors.


Optymalizacja kluczem do sukcesu Twojej strony!

Optymalizacja strony pod wyszukiwarki – w nawet ograniczonym stopniu – jest kluczowe. Właściwe zastosowanie SEO pomoże Ci prawidłowo wypozycjonować stronę, by mogła znaleźć się w łatwodostępnych miejscach kiedy ludzie potrzebują Twojej strony. Czego dokładnie poszukują wyszukiwarki? Jak strona www może zostać zbudowana w sposób, który zadowoli odwiedzających ją internautów, a także Google, Bing i inne wyszukiwarki? Co najważniejsze, jak pozycjonowanie może uczynić Twoją obecność w Internecie bardziej dochodową? Podczas wstępu do panelu poświęconemu SEO w SES w Nowym Jorku, Carolyn Shelby, dyrektor działu SEO w „Chicago Tribune” w pełni wyjaśniła jak pozycjonowanie może zwiększyć wartość strony www i podkreśliła zasadność stosowania podstawowych techinik pozycjonerskich w następujących słowach: „Zaniechanie stosowania podstaw technik SEO, a zamiast tego skierowanie wysiłków i środków pienieżnych na rozwój popularności strony internetowej w mediach społecznościowych i temu podobnych „śmiesznych portalach” jest tym samym co pominięcie mycia zębów i brania prysznicu, a zamiast tego kupowanie drogiej wody toaletowej”, powiedziała Shelby. Chociaż ten wstęp był specjalnie zaplanowany dla początkujących w dziedzinie SEO, wskazówki Amerykanki zawierają ważne przypomnienia nawet dla doświadczonych pozycjonerów, którzy optymalizowali strony pod wyszukiwarki przez lata.

Czym jest tak naprawdę SEO?

Podstawowym celem SEO nie jest „oszukiwanie” albo „zwodzenie” wyszukiwarek. Celem SEO jest: - Sprawienie, by doświadczenie użytkownika (z ang. „user experience”) było pozytywne, - Dostarczenie wyszukiwarkom informacji pozwalających im właściwie przyporządkować Twoją stronę w wynikach wyszukiwania.

1. Twoja strona internetowa jest jak Ciasto.

Linki, płatne dane wyszukiwania (z ang. „pay search”) i media społecznościowe działają jak polewa na ciasto, ale treść strony, struktura informacji, jakie można na niej znaleźć, system zarządzania treścią i infrastruktura przypominają bardziej cukier, podstawowy tego ciasta składnik. Bez niego Twoje ciasto jest bezsmakowe.

2. Czego potrzebują wyszukiwarki?

Wyszukiwarki starają się jak mogą dobrze wypełniać swoje zadania poprzez nakierowywanie użytkowników na treść, której właśnie poszukują. Jak w takim razie ustalana jest waga treści, w oparciu o którą strona zostaje umieszczona w jednej z pozycji? - Treść: Jest określona przez tematykę, w jakiej się porusza, tekst na stronie i tytuły i opisy w niej zawarte, - Osiągi: Jak szybka jest Twoja strona i czy działa poprawnie? - Renoma: Czy Twoja strona wyrobiła sobie na tyle renomę, że opłacałoby się umieścić na niej link do innej strony? Czy inne strony o ugruntowanej pozycji w sieci mają linki, które do niej wiodą? - Doświadczenie użytkownika: Jak wygląda strona? Czy łatwo niej odnaleźć pożądane treści? Wygląda bezpiecznie? Ma wysoki współczynnik odrzuceń?

3. Czego wyszukiwarki NIE potrzebują?

- Algorytmy wyszukiwarek mają ustaloną pojemność na składowanie danych, więc jeśli posługujesz się praktykami z zakresu „Black SEO” albo próbujesz je oszukać, są duże szanse że tylko na tym stracisz w daleszej perspektywie. Ze względu na wyszukiwarki należy unikać: - Zagęszczania słów kluczowych: zbyt duża ilość słów kluczowych na Twoich stronach, - Płatne linki: kupowanie odnośników dla swojej strony nie wniesie niczego dla wypozycjonowania strony. - Słabe doświadczenie użytkownika: Spraw, by użytkownik mógł z łatwością odnaleźć sięna stronie. Zbyt wiele reklam i utrudnianie użytkownikom znalezienia poszukiwanej przez nich treści z pewnością zwiększy współczynnik odrzuceń. Jeśli posiadasz informacje na temat współczynnika odrzuceń na stronie pomoże Ci to również ustalić, co jest nie tak z Twoją stroną www. Na przykład, jeżeli jest to 80% albo wyżej, mimo zapełnienia witryny treścią, znaczy to, że coś nie gra.

4. Wyznacz swoje cele.

Podczas gdy jest to całkiem oczywiste, wielu ludzi pomija ten etap i nie zastanawia się nad tym, jakie są ich główne cele.

5. Nie zapomnij zoptymalizować Twoich kanałów informacyjnych.

Strategia użycia słów kluczowych jest ważna nie na właściwej stronie, ale powinna również rozciągać się na inne platformy, dlatego właśnie należy wziąć pod uwagę także optymalizację kanałów informacyjnych. Te kanały obejmują: - Facebooka, -Twittera, - LinkedIn, - Emaile, Bycie konsekwentnym w użyciu słów kluczowych wewnątrz tych platform nie tylko pozwoli Ci na polepszenie swojej marki, ale także sugeruje użytkownikom jakich słów kluczowych używasz, pod którymi mogą znaleźć Twoją stronę.

6. Bądź konsekwentny w nazwach domen.

Nazwy domen mają bardzo duże znaczenie dla całokształtu Twoich działań, dlatego najlepszą praktyką jest użycie domen w podkatalogach ( przykład. com/przykład1) zamiast subdomenach (przykład1. przykład2. com). Niektórymi z innych korzystnych praktyk są: - Konsekwentne stosowanie domen: jeżeli wpisujesz „www. przykład. com” , a zaraz potem „przykład. com” i nie zostajesz przekierowany do „przykład. com”, oznacza to, że wyszukiwarki indeksują dwie różne strony. Nie jest to do końca korzystne z punktu widzenia SEO ponieważ „rozcieńcza” ilość linków prowadzących do strony. Z innych stron na Twoją będą prowadziły linki z adresem URL zarówno „www. przykład. com” i „przykład. com”. - Stare ale jare: stare domeny są lepsze niż nowe, ale jeśli decydujesz się na zakup jednej z nich, upewnij się że poprzedni właściciel nie stosował żadnych praktyk black SEO, ponieważ przez nie strona może zostać zawieszona. - Słowa kluczowe w adresie URL: Posiadanie słów kluczowych w nazwie domeny tylko polepszy Twoje osiągi w pozycjonowaniu.

7. Optymalizacja dla różnych typów wyników:

Oprócz optymalizacji wyników wyszukiwania na zwykłym monitorze komputerowym poświęć również nieco uwagi optymalizacji pod urządzenia mobilne oraz tablety: - Stwórz treść bogatą w różne media, np. wideo, ponieważ łatwiej jest sprawić, że wideo uplasuje się wysoko w wynikach wyszukiwania niż suchy tekst. - Zoptymalizuj te aspekty treści Twojej strony, które nie zawierają żadnego tekstu, by wyszukiwarki łatwiej mogły do nich dotrzeć. Jeżeli Twoja strona używa Flasha albo PDFy, upewnij się, że stosujesz najnowsze praktyki z najwyższej półki, tak że wyszukiwarki będą mogły swobodnie przemieszczać się przez zawartość Twojej strony i przez to zostanie przez nie przychylnie przyjęta.

8. Skup się także na meta danych.

Treść Twojej strony powinna zawierać tytuły tagów i meta opisy. - Meta słowa kluczowe są często ignorowane przez współczesne wyszukiwarki, ale jeżeli wciąż ich używasz, upewnij się że odnoszą się do właściwej stron. - Meta opis powinien być unikalny i również odnosić siędo konkretnej strony, którą pozycjonujesz. Zduplikowane meta opisy od strony do strony niegdzie Cię nie zaprowadzą. Tytuły tagów także powinny być unikalne! Najlepiej powinny zawierać jakieś 4-8 wyrazowe hasło, które związane jest z Twoją stroną. Podsumowanie Pozycjonowanie, w tle lub jako główny motyw, powinno towarzyszyć wszelkim twoim działaniom webmasterskim. Ignorowanie podstaw SEO będzie niekorzstne pod wieloma względami dla Twojej strony i przeszkodzi Ci w rozwinięciu jej pełnego potencjału.