Audyt SEO
Audyt SEO to szczegółowe badanie strony www pod kątem widoczności w wyszukiwarkach. Analizie poddawane są czynniki wewnętrzne (np. budowa strony) oraz zewnętrzne (np. profil linków przychodzących) mające wpływ na pełne wykorzystanie potencjału marketingowego witryny.
Audyt SEO określa wpływ aktualnie stosowanych działań promocyjnych oraz bierze pod uwagę funkcjonowanie konkurencji.
Analiza przedstawiana jest w formie czytelnego raportu, a wdrożenie zalecanych zmian może przyczynić się do poprawy wyników w wyszukiwarce, bez konieczności zwiększania środków na reklamę.
Korzyści z przeprowadzenia audytu
- ocena obecnego potencjału witryny,
- wykrycie kluczowych błędów i ich eliminacja,
- wskazanie kierunku rozwoju serwisu,
- uzyskanie pełnego obrazu działań konkurencji,
- poprawa widoczności w wyszukiwarkach,
- zrozumienie zachowań użytkowników odwiedzających stronę.
Zakres Audytu SEO
Kompleksowy Audyt SEO to gruntowna analiza historii domeny, dostępności i indeksacji serwisu, badanie czynników On-Page, Off-Page, analiza zachowania użytkowników odwiedzających stronę, a także rozeznanie wśród działań konkurencji.
Ćwir, ćwir.
Czy wiesz, że każda, nawet drobna zmiana na Twojej stronie, może mieć znaczący wpływ na jej pozycje w Google?
Analiza czynników wewnętrznych (On-Page)
Sprawdzamy czy wyszukiwarki nie mają problemu z indeksacją całej zawartości serwisu.
Audyt linków przychodzących
Raporty działań konkurencji
Raporty widoczności, analiza contentu
Analiza przepływu ruchu
Analizy prędkości wczytywania
Analiza UX / UI
Analiza bezpieczeństwa
Bezpłatny raport widoczności
Wyślij nam swój adres strony WWW, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatny raport widoczności.
Dzięki niemu dowiesz się, na jakie słowa kluczowe wyświetla się Twoja witryna w wyszukiwarce Google.
Do analizowanych czynników należą m.in.:
- struktura treści, unikalność
- linkowanie wewnętrzne
- analiza struktury witryny
- szybkość i poprawne ładowanie strony
- badanie responsywności
- ocena widoczności w wyszukiwarce strony i konkurencji
- badanie profilu linków przychodzących
- ocena obecnego potencjału witryny,