Remarketing Google Ads (AdWords)

Docieraj do osób, które odwiedziły wcześniej Twoją stronę wyświetlając im reklamy graficzne, tekstowe lub video.

Remarketing – co to takiego?

Remarketing to reklama wyświetlana w internecie wszystkim osobom, które niedawno odwiedziły naszą stronę. Nie jest to jednak zwykła reklama, ponieważ wyświetla się ona tym osobom, które chociaż były zainteresowane ofertą, z jakiegoś powodu z niej nie skorzystały.

Zadaniem remarketingu jest więc pomoc w nawiązaniu z tymi użytkownikami ponownego kontaktu i wyświetlanie im trafnych reklam w czasie, gdy przeglądają strony internetowe, korzystają z aplikacji mobilnych lub wyszukują informacje w Google.

Ćwir, ćwir.

Czy wiesz, że 49% klientów odwiedza 2-4 witryn, zanim zdecyduje się na zakup? Aż 96% użytkowników NIE DOKONUJE zakupu podczas pierwszej wizyty w witrynie!

Jak działa Remarketing Google Ads?

1. Klient klika reklamę i odwiedza stronę Firmy

2. Przegląda ofertę na Twojej stronie
po czym z niej wychodzi.

3. Widzi Twoją reklamę zachęcającą do skorzystania z oferty.

Remarketing w Google – korzyści

Remarketing umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom niezależnie od tego, czy chcemy zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy też budować świadomość marki.

Możliwość tworzenia scenariuszy

Możesz wyświetlić reklamę osobom, które nie skorzystały z Twoich usług lub wysłać życzenia świąteczne do Twoich klientów.

Reklamuj się w wielu miejscach

Wgląd w miejsca wyświetlania reklam – dostęp do takich informacji, jak skuteczność kampanii, miejsca wyświetlania reklam i ich koszty.

Niski koszt reklamy

Na wyświetlanie reklam w ramach remarketingu przeznacza się przeważnie 10% budżetu reklamowego.

Grupa odbiorców to Twoi potencjalni klienci

Dotarcie do klientów najbardziej skłonnych do zakupu.

Mierzalność efektów

Będziesz dokładnie wiedział, na co wydałeś swoje pieniądze oraz jaki przyniosło to efekt.

Pełna kontrola kosztów

Precyzyjnie określimy maksymalny budżet, którego nie przekroczymy

Bezpłatna wycena

Wyślij do nas zapytanie, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną kalkulację kampanii remarketingowej w Google Ads.

Rodzaje remarketingu w Google

Remarketing standardowy

Reklamy wyświetlają się użytkownikom w czasie, gdy przeglądają strony i korzystają z aplikacji. Ogromną zaletą remarketingu standardowego jest niski koszt pozyskania powracającego klienta.

Remarketing dynamiczny

Reklamy dynamiczne wyświetlane są użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę / sklep, ale są bardziej dokładne, ponieważ uwzględniają produkt lub usługę oglądane podczas przeglądania strony.

Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania

Widzą je osoby, które odwiedziły Twoją stronę / sklep, ale nadal wyszukują informacje w Google.

Remarketing w aplikacjach mobilnych

Reklama wyświetlana osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej. Wyświetlana jest w czasie używania aplikacji mobilnych oraz przeglądania innych witryn komórkowych.

Remarketing wideo

Reklamy wyświetlane są użytkownikom, którzy byli zainteresowani Twoimi filmami lub kanałem na YouTube, podczas korzystania z YT, przeglądania innych witryn lub aplikacji w sieci reklamowej.