Remarketing Google Ads (AdWords)
Remarketing – co to takiego?
Remarketing to reklama wyświetlana w internecie wszystkim osobom, które niedawno odwiedziły naszą stronę. Nie jest to jednak zwykła reklama, ponieważ wyświetla się ona tym osobom, które chociaż były zainteresowane ofertą, z jakiegoś powodu z niej nie skorzystały.
Zadaniem remarketingu jest więc pomoc w nawiązaniu z tymi użytkownikami ponownego kontaktu i wyświetlanie im trafnych reklam w czasie, gdy przeglądają strony internetowe, korzystają z aplikacji mobilnych lub wyszukują informacje w Google.
Czy wiesz, że 49% klientów odwiedza 2-4 witryn, zanim zdecyduje się na zakup? Aż 96% użytkowników NIE DOKONUJE zakupu podczas pierwszej wizyty w witrynie!
Jak działa Remarketing Google Ads?
1. Klient klika reklamę i odwiedza stronę Firmy
2. Przegląda ofertę na Twojej stronie
po czym z niej wychodzi.
3. Widzi Twoją reklamę zachęcającą do skorzystania z oferty.
Remarketing w Google – korzyści
Remarketing umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom niezależnie od tego, czy chcemy zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy też budować świadomość marki.
Możliwość tworzenia scenariuszy
Reklamuj się w wielu miejscach
Niski koszt reklamy
Grupa odbiorców to Twoi potencjalni klienci
Mierzalność efektów
Pełna kontrola kosztów
Bezpłatna wycena
Rodzaje remarketingu w Google
Remarketing standardowy
Reklamy wyświetlają się użytkownikom w czasie, gdy przeglądają strony i korzystają z aplikacji. Ogromną zaletą remarketingu standardowego jest niski koszt pozyskania powracającego klienta.
Remarketing dynamiczny
Reklamy dynamiczne wyświetlane są użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę / sklep, ale są bardziej dokładne, ponieważ uwzględniają produkt lub usługę oglądane podczas przeglądania strony.
Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania
Widzą je osoby, które odwiedziły Twoją stronę / sklep, ale nadal wyszukują informacje w Google.
Remarketing w aplikacjach mobilnych
Reklama wyświetlana osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej. Wyświetlana jest w czasie używania aplikacji mobilnych oraz przeglądania innych witryn komórkowych.
Remarketing wideo
Reklamy wyświetlane są użytkownikom, którzy byli zainteresowani Twoimi filmami lub kanałem na YouTube, podczas korzystania z YT, przeglądania innych witryn lub aplikacji w sieci reklamowej.