REMARKETING

REMARKETING – CO TO TAKIEGO?

Angielska nazwa to Remarketing List for Search Ads (RLSA). Remarketing to nic innego, jak reklama wyświetlana w internecie wszystkim osobom, które niedawno odwiedziły naszą stronę. Nie jest to jednak zwykła reklama, ponieważ wyświetla się ona tym osobom, które chociaż były zainteresowane ofertą, z jakiegoś powodu z niej nie skorzystały.

Zadaniem remarketingu jest więc pomoc w nawiązaniu z tymi użytkownikami ponownego kontaktu i wyświetlanie im trafnych reklam w czasie, gdy przeglądają strony internetowe, korzystają z aplikacji mobilnych lub wyszukują informacje w Google.

KOMU DEDYKOWANY JEST REMARKETING?

Remarketing to forma reklamy adresowana do przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki.

remarketing

RODZAJE REMARKETINGU W GOOGLE

» Remarketing standardowy

Reklamy wyświetlają się użytkownikom w czasie, gdy przeglądają strony i korzystają z aplikacji. Ogromną zaletą remarketingu standardowego jest niski koszt pozyskania powracającego klienta.

» Remarketing w aplikacjach mobilnych

Reklama wyświetlana osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej. Wyświetlana jest w czasie używania aplikacji mobilnych oraz przeglądania innych witryn komórkowych.

» Remarketing wideo

Reklamy wyświetlane są użytkownikom, którzy byli zainteresowani Twoimi filmami lub kanałem na YouTube, podczas korzystania z YT, przeglądania innych witryn lub aplikacji w sieci reklamowej.

» Remarketing dynamiczny

Reklamy dynamiczne wyświetlane są użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę / sklep, ale są bardziej dokładne, ponieważ uwzględniają produkt lub usługę oglądane podczas przeglądania strony.

» Listy remarketingowe dla reklam w sieci wyszukiwania

Widzą je osoby, które odwiedziły Twoją stronę / sklep, ale nadal wyszukują informacje w Google.

KORZYŚCI Z WDROŻENIA REMARKETINGU

Remarketing umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom niezależnie od tego, czy chcemy zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy też budować świadomość marki.

Korzyści remarketingu:

Dotarcie do klientów najbardziej skłonnych do zakupu

Listy dostosowane do Twoich celów reklamowych

Duży zasięg kampanii

Nieduży koszt – CPA i ROAS

Wgląd w miejsca wyświetlania reklam – dostęp do takich informacji, jak skuteczność kampanii, miejsca wyświetlania reklam i ich koszty

Media Click Zapraszamy do kontaktu!
Darmowa wycena
Napisz do nas! Indywidualna wycena w 24h
Darmowa wycena