AGENCJA SEO MEDIA CLICK

WIN-WIN, MODEL WSPÓŁPRACY GWARANTUJĄCY OBOPÓLNĄ KORZYŚĆ

Zaprojektowanie strony www jest pierwszym krokiem do sukcesu w Internecie. Kolejnym etapem jest jej promocja, bez której istnienie serwisu jest bezcelowe. Media Click jest wrocławską agencją oferującą usługi z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Głównym celem firmy jest dostarczenie efektywnej reklamy, która będzie odpowiedzią na potrzeby Internautów. W pracy wykorzystujemy najnowsze technologie oraz Internet, idealnie nadające się do przyciągania nowych klientów. Naszym Partnerom oferujemy indywidualne i kompleksowe rozwiązania, dopasowane do potrzeb i aktualnie panujących trendów w sieci.

Dzięki modelowi Win-Win obie strony odnoszą korzyści, a zadowolenie naszych Klientów gwarantuje długookresową współpracę. Całość zleconych działań jest stale monitorowana i udoskonalana, zgodnie ze stwierdzeniem „jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie będziesz mógł również tego poprawić”.

Ze względu na obowiązującą nas tajemnicę handlową oraz „przychylność” konkurencji (specyfika usługi) udostępniamy portfolio prac/case study tylko po podpisaniu pisma o poufności informacji.

JESTEŚMY CERTYFIKOWANYM PARTNEREM GOOGLE

GOOGLE PARTNER MEDIA CLICK

REFERENCJE NASZYCH KLIENTÓW

Nasza dotychczasowa współpraca zaowocowała szybkim osiągnięciem zadowalających nas pozycji.

Leszek Michniak - Prezes zarządu - WGN-Nieruchomości Sp. z o.o.

Współpraca z Media Click okazała się być bardzo owocna. Już od dłuższego czasu nasza strona zajmuje pierwsze miejsce wynikach wyszukiwania na popularne słowa kluczowe.

Piotr Maciejewski - Prezes zarządu - Daicon Sp. z o.o.

Odkąd zaczęliśmy inwestować w profesjonalną reklamę w Internecie, znacznie szybciej pozyskujemy nowych klientów. Polecamy usługi Media Click.

Dawid Dzienniszewski - Prezes Zarządu - Polska Grupa Wyrobów Papierniczych, DL2 Sp. z o.o.

Dzięki wdrożonej analityce internetowej wiemy jak odpowiednio lokować środki na reklamę w Internecie

Klaudiusz Bechcicki - Prezes Zarządu - Stokado Sp. z o.o.

Dzięki stabilnej pozycji naszej firmy w Internecie ograniczyliśmy wydatki na reklamę uzyskując tym samym wysoki zwrot z inwestycji.

Damian Badzmirowski, Prezes, CEBRIS Sp. z o. o.

Oferta dopasowana idealnie do indywidualnych potrzeb klienta. Szczerze polecamy MediaClick wszystkim, których interesują skuteczne działania!

Tomasz Piasta - Instytut Zdrowia i Urody Glass House S.A.

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem zaangażowania firmy Media Click

Jakub Wajland - Specjalista ds. marketingu - SOLARIX

Polecam pozycjonowanie stron z Agencją SEO Media Click z Wrocławia

Staszek Borcuch - Transfer Boardshop

"Rekomendujemy współpracę z Media Click wszystkim, którzy potrzebują efektywnych działań marketingowych w internecie"

Artur Kopania - Prezes Zarządu - Europejskie Centrum Remarketingu Sp. z o.o.

Wdrożenie zaleceń z audytu SEO przeprowadzonego przez specjalistów z Media Click pozwoliło nam na efektywna poprawę pozycji naszej strony.

Tymoteusz Maciaś - Prezes zarządu - Taxi Siedem Sp. z o.o.

Pozycjonowanie okazało się najlepszym środkiem dotarcia do nowych klientow.

Paweł Laszczak - Prezes Zarządu - Bioair

Solidne przygotowanie merytoryczne, efektywne, konsekwentne działania - tak mogę podsumować współpracę z agencją SEO MediaClick.

Michał Niewiadomski - Prezes zarządu - Plastimet

Z czystym sumieniem możemy polecić Media Click firmom, którym zależy na wysokiej jakości usług w zakresie pozycjonowania stron www.

Grzegorz Majewski, LED Machina Sp. z o.o.

Kompetentne doradztwo, skuteczne działania, zawsze terminowo! Media Click to najlepszy wybór, gdy chodzi o pozycjonowanie!

Dawid Bloch - Dyrektor ds. marketingu - Nelson Catering & Events

Dzięki dedykowanej aplikacji ClickFraud od Media Click organiczyliśmy zjawisko wyklikiwania naszego budżetu na Google AdWords

Kamila Dębowska - Partner Zarządzający - Obiadek.pl

Rzetelna firma pozycjonująca strony www!

Maciej Zegan - Zegan Boxing Club

BUDUJ MARKĘ Z AGENCJĄ SEO

Każda firma powinna posiadać ściśle przemyślaną strategię marketingową, która będzie wspierała proces sprzedaży oraz budowy jej silnej marki. Tylko odpowiednia promocja może zapewnić stały rozwój i przetrwanie na konkurującym rynku.

Internet doskonale łączy wszystkie cechy mediów tradycyjnych, przez co doskonale nadaje się do wykorzystania w promocji wszelkich produktów, usług, czy informacji. Atrakcyjność tego miejsca wzrasta z roku na rok wraz ze wzrostem liczby użytkowników oraz ilości czasu spędzanego przez nich w sieci. Użytkownicy coraz częściej wybierają internet jako formę spędzania wolnego czasu, najczęściej kosztem telewizji. Konsekwencją zmian w sposobie konsumpcji mediów jest przeniesienie wydatków na promocję do wirtualnego świata. Sieć oferuje wiele możliwości promocji w postaci zróżnicowanych form reklam, dobieranych w zależności od oczekiwanych rezultatów. Strony internetowe stanowią integralny element działalności promocyjnej w internecie. Większość form reklamy sieciowej dąży do sprowadzenia internauty na elektroniczną wizytówkę. Strona internetowa będzie przynosiła korzyści swojemu właścicielowi tylko wtedy, kiedy będzie odwiedzana przez potencjalnych klientów. Aby do tego doszło, musi zostać odnaleziona spośród setek milionów pozostałych witryn.

ZDOBYWAJ KLIENTÓW DZIĘKI KAMPANII SEM

Z analizy przeprowadzonych badań jasno wynika, że jedną z dróg, którymi użytkownicy sieci trafiają do strony są wyszukiwarki. Dominującym narzędziem wyszukującym, do którego kierowana jest największa ilość zapytań na polskim i zagranicznych rynkach, jest wyszukiwarka Google. To właśnie ta firma posiada również najbardziej rozwinięty algorytm analizujący strony pod kątem ich przydatności.

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ SEO I PPC

Do promocji w wyszukiwarkach stosuje się pozycjonowania oraz linki sponsorowane. Pozycjonowanie stron polega na umiejscowieniu strony na możliwie najwyższej pozycji dla słów kluczowych, które z jednej strony są związane z profilem reklamowanej firmy, a z drugiej użyte przez użytkownika do odnalezienia pożądanych informacji. Linki sponsorowane to reklama tekstowa pojawiająca się obok wyników zwracanych przez wyszukiwarkę. Obie te formy umożliwiają dotarcie do konkretnej grupy docelowej zainteresowanej, w danej chwili, konkretną informacją. Dobrą praktyką jest stosowanie w kampaniach reklamowych obu tych form, gdyż doskonale uzupełniają się nawzajem.

Bardzo ważne jest zapewnienie witrynie wysokiej lokaty w wynikach, gdyż, jak wynika z badań, użytkownicy nie wychodzą zazwyczaj poza pierwszą stronę wyników.

ZDOBĄDŹ NOWE KANAŁY DYSTRYBUCJI

Sam fakt dotarcia internauty na stronę www nie przesądza jeszcze o sukcesie. Z punktu widzenia reklamodawcy najważniejsze są pożądane akcje dokonane przez użytkowników w serwisie. Przedstawione stadia przypadku wykorzystania wyszukiwarek pokazują, iż zastosowanie odpowiednio tych narzędzi w kampaniach reklamowych może być bardzo skuteczne przynosząc wysokie zwroty z inwestycji. Wyszukiwarka pomoże nie tylko dotrzeć z komunikatem do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, ale także rozwinąć kolejny, nowy kanał dystrybucyjny.

SEO I PPC W PRZYSZŁOŚCI

W najbliższej przyszłości reklama będzie dobierana na podstawie analizy behawioralnej (poczynań użytkowników). Zwracane wyniki będą zindywidualizowane. Wyszukiwarki będą śledziły zapytania oraz sposób korzystania z wyników, aby kolejne zwracane wyniki charakteryzowały się większą przydatnością dla konkretnego użytkownika.

PORÓWNANIE NARZĘDZI DO PROMOCJI W WYSZUKIWARCE

Narzędzia do promocji strony internetowej w wyszukiwarce należy dobierać przede wszystkim w zależności od celów przeprowadzanej kampanii. Na wybór głównie wpływają takie czynniki jak czas realizacji, oczekiwane efekty oraz wielkość budżetu. W Polsce w kampaniach internetowych dominuje reklama w wynikach naturalnych (pozycjonowanie) oraz w wynikach płatnych (linki sponsorowane). Obie te formy promocji mają swoje zalety i wady. To, co jest wadą jednej, może być zaletą drugiej. Wszystkie „za” i „przeciw” należy rozpatrywać indywidualnie dla każdego projektu. Obie formy promocji się uzupełniają, dlatego dobrym i skutecznym rozwiązaniem jest łączenie tych dwóch form w celu niwelowania ich jednostkowych wad. Kampanie w wynikach płatnych powinny dostarczać przede wszystkim cennych informacji odnośnie skuteczności i potencjału wybranych słów kluczowych. Na podstawie zebranych danych należy planować reklamę w wynikach organicznych.

ZALETY KAMPANII PPC

Największą zaletą reklamy w wynikach płatnych jest łatwość jej przygotowania i zamówienia. Kampanię może stworzyć samodzielnie pracownik firmy za pomocą przyjaznego interfejsu na stronie internetowej wyszukiwarki. Właściciele narzędzi szukających udostępniają na ogół materiały edukacyjne, dzięki którym nawet początkujący internauta jest w stanie sobie poradzić z prostą kampanią.

WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ SEO

W przypadku pozycjonowania w wynikach naturalnych wymagana jest odpowiednia wiedza na temat algorytmów rankingujących oraz tzw. specjalistyczne zaplecze. Są to powody, dla których przedsiębiorcy zlecają usługi pozycjonowania głównie firmom zewnętrznym, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i zajęcie się swoim profilem działalności. Firmy trudniące się optymalizacją stron pobierają opłaty zazwyczaj tylko za efekty. Niestety w przypadku pozycjonowania nie ma jasno określonych cen i stawek, jak w przypadku linków sponsorowanych. Opłaty za optymalizację mogą się drastycznie różnić w przypadku różnych agencji SEO. Żadna z firm nie jest w stanie również zagwarantować wyników oraz tym samym zwrotu z inwestycji. W przypadku trudnych fraz, charakteryzujących się wysoką konkurencją, osiągnięcie dobrych wyników może być niemożliwe. Całość pracy agencji SEO opiera się na testach oraz domysłach co do działania i sposobu rankingowania algorytmu.

ZNACZENIE SŁÓW KLUCZOWYCH W BUDOWANIU KAMPANII SEM

Strona, która ma znajdować się wysoko w organicznym zestawieniu, często musi zostać poddana optymalizacji. Zmiany te mogą być tylko kosmetyczne, ale czasami może zdarzyć się, że witryna musi zostać zaprojektowana od początku. Sam proces optymalizacji prawidłowo wpływa na użyteczność wizytówki firmy, co zwiększa zadowolenie jej klientów. Pozycjonowanie utrudniają zazwyczaj nowe technologie tworzenia stron np. animacje flash3, z których weryfikacją mają problemy roboty wyszukiwarek. W przypadku kampanii w wynikach płatnych wygląd oraz technologia, w jakiej została wykonana witryna nie ma większego znaczenia.

W kampanii linków sponsorowanych możemy użyć niemal nieograniczonej liczby słów kluczowych, na które będzie promowana witryna internetowa. Największe kampanie w Polsce opierają się na setkach tysięcy słów kluczowych. Często w promocji używa się fraz niepowiązanych z profilem działalności firmy, w tym także nazw przedsiębiorstw konkurencyjnych. W przypadku pozycjonowania wybiera się zazwyczaj od kilku do kilkunastu fraz. W przypadku dużych portali czy stron internetowych liczba ta może być dużo większa. Takie ograniczenia wiążą się zazwyczaj z rozwiązaniami technicznymi. Często stosowaną praktyką jest przenoszenie słów kluczowych z kampanii w wynikach płatnych do organicznych. Dotyczy to zazwyczaj fraz bardzo konkurencyjnych, dla których koszt pojedynczego kliknięcia jest bardzo wysoki. W niektórych przypadkach zabieg ten pozwala zaoszczędzić sporą część budżetu przeznaczonego na reklamę.

Linki sponsorowane mają tą przewagę nad pozycjonowaniem, że ich emisja odporna jest na zmiany w algorytmach. W momencie zmian systemu rankingującego strony w wynikach naturalnych, witryna może spaść z wysokich pozycji. Gwałtowny spadek może pozbawić witrynę większościowego ruchu. Zmiany algorytmu nie wpływają natomiast na wyniki płatne, ich emisja kończy się wraz z końcem budżetu przeznaczonego na kampanię. Z usługą pozycjonowania wiąże się duże ryzyko. W przypadku wykrycia przez mechanizm wyszukiwarki sztucznego manipulowania wynikami przez pozycjonera strona może zostać ukarana poprzez usunięcie jej z indeksu. (ang. ban) W najlepszym przypadku witryna powróci do zestawienia po kilku miesiącach.

Przewagą pozycjonowania nad linkami sponsorowanymi jest to, że dobra optymalizacja strony dla Google poprawia widoczność witryny zazwyczaj w pozostałych wyszukiwarkach. W przypadku wyników płatnych trzeba każdą kampanię stworzyć oddzielnie oraz wnieść opłaty dla każdej wyszukiwarki pojedynczo.

Na wybór skutecznej formy promocji wpływa czas wdrożenia kampanii. Linki sponsorowane emitowane są w wyszukiwarce zaraz po stworzeniu reklamy i jej opłaceniu. W przypadku pozycjonowania pierwsze rezultaty mogą pojawić się dopiero po kilku tygodniach. Przy konkurencyjnych frazach na efekty trzeba czekać nawet i kilkanaście miesięcy.

KAMPANIA LINKÓW SPONSOROWANYCH CZY WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ SEO?

Z porównania może wynikać, że lepszą i bezpieczniejszą formą promocji w wyszukiwarkach są linki sponsorowane. Jednak dla internautów pozostają one wciąż reklamą, do której podchodzi się niechętnie. Użytkownicy sieci ufają bardziej wynikom organicznym, które charakteryzują się większym wskaźnikiem CTR. Według firmy iProspect internauci lepiej postrzegają oraz zapamiętują przedsiębiorstwa, które znajdują w zestawieniu naturalnym. Trzeba jednak pamiętać, iż użytkownicy lepiej kojarzą i ufają firmom, których strony znajdują się w linkach naturalnych. Są postrzegane jako firmy innowacyjne, umiejące dostosować się do nowych trendów.

Dlaczego warto rozpocząć współpracę z naszą Agencją SEO?

  • Jesteśmy jedną z pierwszych agencji SEO we Wrocławiu; pierwszą stronę wypozycjonowaliśmy w 2004 roku
  • Od samego początku naszego istnienia, nasi klienci zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarce Google
  • 8 na 10 klientów poleca nasze usługi swoim znajomym
  • Wszyscy klienci trafili do nas z polecenia lub znaleźli nas w Google 🙂
  • Od razu dajemy Państwu bezpłatny dostęp do narzędzi monitorujących efekty naszej pracy
  • Jasne i czytelne warunki umowy (brak kar umownych; 1 miesięczny okres wypowiedzenia)
  • Dbamy o to, by nasi klienci zawsze otrzymywali usługi najwyższej jakości
  • Zajmujemy czołowe pozycje w Google na branżowe zapytania związane z pozycjonowaniem stron
  • Oferujemy atrakcyjne ceny dzięki dobrej koordynacji pracy oraz wąskiej specjalizacji
  • Stosujemy tylko bezpieczne i sprawdzone techniki pozycjonowania, bez zbędnego zaśmiecania Internetu
  • Nasze umiejętności w zarządzaniu budżetami reklamowymi zostały potwierdzone certyfikatami nadanymi przez Google
Media Click Zapraszamy do kontaktu!
Darmowa wycena
Napisz do nas! Indywidualna wycena w 24h
Darmowa wycena