Reklama na YouTube

YouTube jest największą platformą internetową z filmami na świecie. To także druga co do wielkości wyszukiwarka (po wyszukiwarce Google).

Dlaczego warto reklamować się na YouTube?

Dzięki kierowaniu reklam do odbiorców na podstawie ich preferencji, docierasz do ściśle określonej grupy docelowej i optymalnie wykorzystujesz swój budżet reklamowy.

  • YouTube jest największą platformą internetową z filmami na świecie
  • To druga co do wielkości wyszukiwarka (po wyszukiwarce Google)
  • YouTube to 3 największy portal na świecie
  • Co drugie wyświetlenie filmu na YouTubie odbywa się na urządzeniach mobilnych
  • Możliwość dotarcia do konkretnych grup odbiorców
  • Liczba wyświetleń filmów na YouTube wciąż rośnie, od 2014 roku zanotowano wzrost 40% dziennych wyświetleń
  • Niska konkurencja. małe koszty kampanii

Dlaczego warto skorzystać z Google Ads dla Video?

Największa grupa odbiorców video

YouTube to największa grupa odbiorców filmów na świecie

Duże zaangażowanie użytkowników

Zaangażowanie użytkowników jest na bardzo wysokim poziomie

Reklamuj się w wielu miejscach

W kampaniach można wykorzystać listy re-marketingowe aby zwiększać ROI

Płacisz wyłącznie za obejrzane reklamy

Opłata pobierana jest wyłącznie wtedy, gdy ktoś wyświetli reklamę

Mierzalność efektów

Mierzalność danych pozwala dokonać szczegółowej analizy pod kątem skuteczności

Pokaż swoje produkty on-line

Możliwość ekspozycji produktów, zaprezentowania sposobów użycia lub przedstawienia opinii klientów na temat ich jakości

Ćwir, ćwir.

Czy wiesz, że reklama na YouTube jest obecnie najtańszą formą promocji w Google AdWords?

Bezpłatna wycena

Wyślij do nas zapytanie, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną kalkulację kampanii.

Reklama YouTube Ads FAQ

Jaka jest maksymalna długość filmu reklamowego na YouTube?

Reklama do pominięcia: YouTube 6 minut, YouTube Kids 1 minuta
Reklamy niemożliwe do pominięcia: 6 sekund (bumpery reklamowe), 15 sekund (Trueview)