fbpx

Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper to jedna z popularnych platform e-commerce, która działa w modelu SaaS. Korzystają z niej osoby, które chcą szybko i wygodnie założyć sklep internetowy. Firma zapewnia szeroki wybór pakietów, odpowiednich zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych działających na...

Jak odpowiadać na negatywne opinie w Google Maps?

Jak odpowiadać na negatywne opinie w Google Maps?

Obecnie w niemal każdej branży panuje duża konkurencja. Pytanie więc, czym kierować się przy wyborze konkretnego dostawcy usług lub produktów? Wielu konsumentów przy podejmowaniu decyzji kieruje się opiniami innych – nie tylko wyrażonymi przez przyjaciół lub...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż? To poważne wyzwanie – zwłaszcza, że konkurencji w świecie e-commerce przybywa dosłownie z dnia na dzień. Są jednak sposoby na to, aby krok po kroku zwiększyć liczbę transakcji i...

Błąd 404 – co oznacza i jak go naprawić?

Błąd 404 – co oznacza i jak go naprawić?

Błąd 404 jest chyba najbardziej znanym błędem wśród użytkowników internetu. Czy istnieje jakakolwiek osoba korzystająca z sieci, która nigdy nie miała z nim do czynienia? Śmiemy w to wątpić. Błąd 404, czyli „żądana strona nie została odnaleziona” wzbudza mnóstwo...

Local Services Ads – Kampanie LSA Google Ads już w Europie

Local Services Ads – Kampanie LSA Google Ads już w Europie

Razem ze wzrostem o 25% ilości wyszukiwanych haseł powiązanych z usługami lokalnymi, Google postanowiło wdrożyć swój autorski program LSA do Europy. Niesie to ze sobą cały szereg zalet dla reklam Twojej działalności w serwisie, pozyskując tym samym kontakty do...

ROAS w Google Ads – czym jest i jak się go wylicza?

ROAS w Google Ads – czym jest i jak się go wylicza?

Prowadzisz kampanię Google Ads? Jeśli tak, musisz wiedzieć, w jaki sposób ocenić jej efektywność. Marketing online, wbrew pozorom, nie jest wróżeniem z fusów, a Ty otrzymujesz bardzo konkretne dane, które pozwalają jasno odpowiedzieć na pytanie, czy podjęte działania...

YouTube Dni Kultury – rusza trzydniowy festiwal

YouTube Dni Kultury – rusza trzydniowy festiwal

Kultura odżywa po kryzysie - na żywo i w formie online. Przez trzy dni, od 18. do 20. września można wziąć udział w wydarzeniu „YouTube Dni Kultury”, bez wychodzenia z domu. Warto! Więcej na temat „YouTube Dni Kultury” Inicjatywa powstała we współpracy z polskimi...

Specjalista Google Ads – jak wybrać najlepszego?

Specjalista Google Ads – jak wybrać najlepszego?

Skuteczna reklama w internecie bez Google Ads (Google Adwords)? Niemożliwe! Choć gigant z Mountain View nie zmonopolizował rynku reklamy w sieci, dostarcza narzędzia o największym potencjale konwersji. Pomyśl tylko: każdego dnia użytkownicy korzystają z wyszukiwarki...