Blog SEO
Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.
ROAS w Google Ads – czym jest i jak się go wylicza?
Prowadzisz kampanię Google Ads? Jeśli tak, musisz wiedzieć, w jaki sposób ocenić jej efektywność. Marketing online, wbrew pozorom, nie jest wróżeniem z fusów, a Ty otrzymujesz bardzo konkretne dane, które pozwalają jasno odpowiedzieć na pytanie, czy podjęte działania...
Weryfikacja reklamodawcy na koncie Google Ads – krok po kroku
W celu zapewnienia użytkownikom wyszukiwarki Google większego bezpieczeństwa, system reklamowy Google Ads rozpoczął proces weryfikacji. Na Twoim koncie na żółtym pasku otrzymasz komunikat: Wymagana weryfikacja reklamodawcy Twoje reklamy mogą się nie wyświetlać w...
Fathom Analytics – jako alternatywa dla Google Analytics
Fathom Analytics to narzędzie analityczne, które pomaga w śledzeniu ruchu na stronie internetowej. Fathom Analytics oferuje liczne funkcje, w tym ochrony prywatności, takie jak anonimizacja adresów IP i blokowanie śledzenia użytkowników, którzy wyrażają sprzeciw wobec...
Reklama w Google Ads Cennik – Ile kosztuje kampania Google AdWords?
Wyszukiwarka Google, to jedno z największych mediów reklamowych (29 milionów użytkowników; 98% zasięgu wśród polskich internautów) , które można wykorzystać do promocji firmy. To od wyszukiwarki zaczynamy poszukiwania towarów oraz usług, dlatego żadna z firm nie...
ChatGPT co to jest i jakie może mieć zastosowanie?
ChatGPT to ogromny model językowy, stworzony przez firmę OpenAI. Jego podstawowym zadaniem jest generowanie naturalnie brzmiących tekstów na różnorodne tematy, ale jego możliwości wykraczają daleko poza to. GPT i nauczanie asocjacyjne Historia ChatGPT sięga początków...
Jak usunąć lub dopasować reklamy Google do swoich potrzeb?
Internet, Google i reklamy to nierozłączne trio. Może to potwierdzić każdy użytkownik sieci, zmęczony, jeśli nie zirytowany wyświetlającymi mu się reklamami. Jeżeli i ty należysz do osób, które mają już dosyć powtarzających się reklam, nietrafiających w twój gust i...
Heurystyki Nielsena – 10 zasad projektowania stron www
Początkiem lat 90 XX wieku Jakob Nielsen i Ralf Molich stworzyli 10 uniwersalnych zasad, mających pomóc w rozwiązywaniu problemów dotyczących użyteczności stron www. Obejmowały one problemy związane z UX - User Experience oraz UI - User Interface. Początkowo nie...
Nowy rok, nowy adres te same, wysokie pozycje!
Na podstawie głębokich analiz wspartych obliczeniami z pogranicza mechaniki kwantowej i wielowymiarowej analizy wariancji doszliśmy do wniosku, że siedziba naszej firmy nie może odbiegać jakościowo od pozycji, jakie zajmują pozycjonowane przez nas strony. I z dumą...
Google Ads Olsztyn
Wielu przedsiębiorców obecnie decyduje się na zaangażowanie w działania reklamowe prowadzone na łamach Internetu. To właśnie tam można obecnie znaleźć i dotrzeć ze swoim przekazem do jak największego grona potencjalnych klientów. Dawniej wszelakie działania...
Google Ads Łódź
Reklama Google Ads to jeden z najchętniej wybieranych sposobów na wypromowanie własnej firmy w sieci internetowej. Prowadzenie tego typu marketingu internetowego jest opłacalnym przedsięwzięciem zarówno dla mniejszych, jak i większych firm. Z omawianego rozwiązania...
Google Ads Kielce
Google Ads – co to jest? Jakie ma zalety dla reklamodawcy z Kielc? Internet stwarza olbrzymie możliwości dla firm, które zajmują się sprzedażą. W Internecie można sprzedać wszystko – problem polega jednak w tym, że czyha w nim również olbrzymia konkurencja. Jak zatem...
Google Ads Bydgoszcz
Google Ads to jedno z najbardziej rozpowszechnionych narzędzi reklamowych. Dzięki niemu można znacząco rozwinąć własną firmę i zadbać o pozyskiwanie nowych klientów oraz większe zarobki. Promocja w sieci internetowej nie należy do najłatwiejszych zadań, lecz z pomocą...