Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Darmowe liczniki odwiedzin strony WWW

Masz stronę internetową i prowadzisz działania marketingowe, które mają doprowadzić do zwiększenia jej popularności? Ale skąd masz wiedzieć, czy rzeczywiście osiągasz dzięki temu oczekiwany ruch? Pomogą Ci w tym liczniki odwiedzin, za pomocą których dowiesz się, ilu...

Chat wiadomości w profilu Google Moja Firma

Google połączy Cię z klientami  jeszcze skuteczniej niż do tej pory - ruszyły nowe funkcje! Do tego, jak skuteczne są w swoich działaniach narzędzia Google, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Prawie każdy ma już darmowe konto na Gmailu, coraz więcej osób korzysta...

Wrocław – miejsce dla Twojego biznesu!

Wrocław – miejsce dla Twojego biznesu!

Wrocław przyciąga przedsiębiorców jak magnes i jest ku temu wiele powodów. Od lat stanowi bowiem jeden z najbardziej atrakcyjnych rynków nie tylko na Dolnym Śląsku czy w Polsce, ale i w całej Europie. Założenie działalności gospodarczej we Wrocławiu przynosi wiele...

Tworzenie skutecznego tekstu reklamowego Google Ads

Tworzenie skutecznego tekstu reklamowego Google Ads

W porównaniu z pozostałymi formami reklamy w Internecie link sponsorowany w wyszukiwarce Google jest w postaci tekstowej, a nie graficznej. Link reklamowy składa się z trzech zasadniczych części: 3 nagłówków w formie aktywnego linka (30 znaków), tekstu reklamowego (2...

Czy płatna reklama w wyszukiwarce Google działa?

Czy płatna reklama w wyszukiwarce Google działa?

Wyszukiwarki internetowe są podstawowym narzędziem wykorzystywanym do odnajdywania informacji w sieci, dlatego też stały się doskonałym miejscem do prezentowania swojej oferty przez organizacje. Coraz większa konkurencja sprawia, iż coraz trudniej jest o...

SXO – czym jest i co możesz dzięki temu zyskać?

Pozyskanie ruchu organicznego to pierwszy krok do tego, aby użytkownik Google mógł stać się Twoim klientem. To, czy do tego dojdzie, uzależnione jest od wielu czynników. Strona powinna być zoptymalizowana nie tylko pod roboty wyszukiwarki, ale przede wszystkim pod...

Reklama kontekstowa (contextually targeted ads) w Google Ads

Reklama kontekstowa (contextually targeted ads) jest specyficzną reklamą płatną, która nie pojawia się bezpośrednio w wynikach wyszukiwarki ale na stronach partnerów programów reklamowych. Partnerami są setki tysięcy wydawców stron internetowych, którzy udostępniają...

Monitoring pozycji – jak sprawdzić pozycję w Google?

Monitoring pozycji – jak sprawdzić pozycję w Google?

Jeśli prowadzisz kampanię SEO dla strony, to jednym z Twoich kluczowych celów jest uzyskanie jak najlepszej widoczności w SERP-ach na jak największą liczbę słów kluczowych, które najlepiej opisują Twój biznes. Masz jednak ustalone najważniejsze frazy, o najwyższym...

Kim jest socializer?

Kim jest socializer?

Socializer to osoba szczególnie aktywna w komunikacji w Internecie: tak w sferze prywatnej i towarzyskiej, jak i zawodowej. Termin ten bywa jednak rozmaicie rozumiany. Pojęcie to rozpatruje się zwłaszcza w odniesieniu do przemian pokoleniowych: różnic co do tego, jak...

Co jest zakazane w reklamach Google Ads?

Firma Google jest znana z restrykcyjnego podejścia do swojego regulaminu. Wiedzą o tym nie tylko pozycjonerzy, coraz ostrożniej pozycjonujący swoje strony, ale też osoby odpowiedzialne za przygotowywanie i optymalizację reklam Google Ads. Warto zdawać sobie sprawę z...

Czy pozycjonowanie stron się opłaca?

Dla kogo jest pozycjonowanie stron? Aby odpowiedzieć na to pytanie, można użyć jednej, ogólnej odpowiedzi. Będzie ona brzmiała „dla wszystkich właścicieli stron internetowych”. Aby jednak bardziej przybliżyć zasadę działania pozycjonowania stron i pokazać, jakie...