Blog SEO

Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.

Co to jest SERP? (Search Engine Results Page)

Co to jest SERP? (Search Engine Results Page)

Akronim SERP często pojawia się w zagadnieniach związanymi z pozycjonowaniem stron, pochodzi od angielskiego "Search Engine Results Page" i oznacza stronę wyników wyszukiwania. Jest to strona, którą użytkownicy ujrzą po wpisaniu słowa kluczowego w wyszukiwarce...

Co to jest URL? (Uniform Resource Locator)

Adres URL (Uniform Resource Locator), akronim oznacza unikalny identyfikator, który określa lokalizację zasobu w internecie (przeważnie strony internetowej - https://...). Jest to ciąg znaków, który umożliwia dostęp do konkretnej strony internetowej, dokumentu, obrazu...

Internet jako medium komunikacyjne

Internet jako medium komunikacyjne

Zmiany w konsumpcji mediów sprawiają, iż coraz powszechniejsze staje się wykorzystywanie internetu do działań marketingowych. Dostęp do tak olbrzymiej społeczności sprawia, iż żadna firma nie powinna lekceważyć tego medium reklamowego. Z potencjału sieci korzystają...

SEO – Co to jest? Dlaczego jest ważne dla Twojego biznesu?

SEO – Co to jest? Dlaczego jest ważne dla Twojego biznesu?

SEO - czyli Search Engine Optimization (potocznie zwane optymalizacją lub pozycjonowaniem), to szereg działań mających na celu zoptymalizowanie strony internetowej w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania organicznego w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki...

Crawl budget – co to jest i czy ma wpływ na pozycjonowanie?

Crawl budget – co to jest i czy ma wpływ na pozycjonowanie?

Crawl Budget (budżet indeksowania) to termin używany w kontekście pozycjonowania stron internetowych, który odnosi się do liczby stron/podstron na stronie internetowej, które bot wyszukiwarki (np. Googlebot) jest skłonny i zdolny zeskanować w danym okresie. Jest to...

Bing Ads – Jak przenieść tam swoje kampanie z Google Ads?

Bing Ads – Jak przenieść tam swoje kampanie z Google Ads?

Bing Ads (tak naprawdę Microsoft Ads) to platforma reklamowa firmy Microsoft, która umożliwia promocję produktów lub usług na stronie wyników wyszukiwania Bing oraz na innych stronach www związanych z firmą Microsoft, takich jak MSN i Yahoo. Bing Ads działa na...

Algorytm A9 czyli pozycjonowanie na Amazon.com

Algorytm A9 czyli pozycjonowanie na Amazon.com

Algorytm A9 to algorytm wyszukiwania produktów na stronie Amazon.com. Składa się on z kilku czynników rankingowych, które pomagają ustalić kolejność wyświetlania produktów użytkownikowi. Główne czynniki rankingowe w algorytmie A9 to: Relevancy (odpowiedniość) - Amazon...

Above The Fold co to jest i czy ma wpływ na pozycjonowanie?

Above The Fold co to jest i czy ma wpływ na pozycjonowanie?

Above The Fold to obszar widoczny na stronie internetowej bez przewijania (scrollowania) ekranu, czyli pierwsze wrażenie, jakie odnosi użytkownik po wejściu na stronę. Jest to bardzo ważne miejsce na stronie, ponieważ to właśnie tam użytkownik decyduje, czy chce...

FAQ schema – co to jest i jak wdrożyć na stronie www?

Standardy danych strukturalnych schema zostały stworzone przez konsorcjum W3C (World Wide Web Consortium) oraz przez Google, Bing, Yahoo! i Yandex, w ramach projektu Schema.org. Schema.org został uruchomiony w 2011 roku i jest otwartym standardem, który ma na celu...