Kampanie Content Marketing
Podczas kampanii Content Marketingu tworzone są m.in. artykuły eksperckie, infografiki, poradniki oraz filmy video. W odpowiedni sposób kierowane dotrą do potencjalnych klientów, budując ich świadomość oraz zaufanie.
Efektem oczekiwanym w Content Marketingu jest jak największa liczba rozpowszechnień udostępnionego materiału w sieci, co przekłada się na wzrost liczby odwiedzin oraz wyższy ranking w wyszukiwarkach.
Co wykonujemy w ramach
content marketingu?
Jak content marketing pomaga w pozycjonowaniu?
Atrakcyjne i wartościowe treści mogą zostać udostępnione w portalach zewnętrznych, blogach, forach internetowych czy w mediach społecznościowych. Większa liczba udostępnień zwiększa prawdopodobieństwo pozyskania wartościowych i w pełni naturalnych linków zewnętrznych, które zwiększają wiarygodność strony w wyszukiwarce.
Tym samym regularne publikowanie wartościowych treści może przyczynić się do podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Korzyści z Content Marketingu
Publikowanie artykułów poradnikowych, eksperckich, a także prowadzenie bloga pomaga w wypromowaniu firmy oraz…
Pomaga zbudować
Zwiększa świadomość
o marce w internecie