Wykorzystaj potencjał Social Media do zbudowania
zaangażowanej społeczności

Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat – to kanały, którymi codziennie komunikują się miliony osób na całym świecie. Badania pokazują, że Social Media to obecnie również jedno z ważniejszych źródeł czerpania informacji o świecie. Właśnie dlatego są dobrym narzędziem do prowadzenia komunikacji z klientami. Dla nowoczesnego przedsiębiorstwa stanowią jedno z najważniejszych źródeł interakcji z docelową grupą odbiorców.

Korzystając z portali społecznościowych, firmy mają możliwość:

  • podtrzymywać stały kontakt klienta z marką – regularne komunikaty budują relację na linii producent/usługodawca – klient, która ma długofalowy charakter,
  • pozyskiwać nowych klientów – poprzez umiejętnie dostarczane treści,
  • wchodzić w interakcje z konsumentami – kreując komunikację dwustronną, opartą na interakcji,
  • uzyskiwać wartościowy feedback dla swojej działalności – tak, by mogły wprowadzić ewentualne zmiany, jeszcze lepiej dopasowując się do potrzeb odbiorców,
  • efektywnie promować swoje produkty i usługi – korzystając z potężnych narzędzi dostarczanych przez social media,
  • budować markę – stale podnosząc jej wartość i rozpoznawalność.

Właśnie dlatego profil firmy na Facebooku to absolutna podstawa – bez względu na obszar działalności biznesowej.

prowadzenie fanpage FB

Kampanie reklamowe na Facebooku
sposób na dotarcie do precyzyjnej grupy klientów

Post z reklamą strony produktowej, film promocyjny, komunikat zachęcający do wzięcia udziału w evencie… Sposobów na zaangażowanie odbiorców za pośrednictwem Facebooka jest wiele. To medium pozwala nie tylko komunikować własne treści, ale i wchodzić w interakcję z odbiorcami. Polubienia, komentarze, udostępnienia… to wszystko buduje zaangażowanie odbiorców, a co za tym idzie – zaangażowanie w markę.

Z Facebooka korzysta ponad 1,8 miliarda osób na świecie. Nie trzeba jednak dotrzeć do wszystkich, by skutecznie promować swoją firmę. Warto kierować swoje działania do precyzyjnie określonych grup docelowych dzięki czemu efekty z kampanii będą bardziej wymierne.

Zakres działań w ramach prowadzenia profilu firmy na Facebooku:

  • przygotowanie odpowiedniej strategii komunikacyjnej, na której opierać się będą wszystkie publikowane treści,
  • dostarczanie świeżych i kreatywnych treści,
  • reagowanie na pojawiające się komentarze – prowadzenie dyskusji z odbiorcami,
  • właściwe dystrybuowanie środków przeznaczonych na promocję – tak, by zwiększać nie tylko zasięg sponsorowany, ale również organiczny.
Prowadzenie profilu FB

działania PR W SOCIAL MEDIA

Kryzys wizerunkowy, wprowadzenie na rynek nowego produktu, rebranding, fuzja. To tylko niektóre sytuacje, które wymagają profesjonalnej komunikacji z odbiorcami, opartej na przejrzystych, precyzyjnie przygotowanych komunikatach. Sprawnie opracowana strategia komunikacji pozwala ugasić medialną burzę lub… robi szum w sytuacji, gdy ten jest potrzebny. Pomocnym narzędziem do prowadzenia działań PR jest Internet i media społecznościowe.

Kampanie na Instagram

Obrazy mówią więcej niż słowa, zwłaszcza w XXI wieku. Właśnie dlatego Instagram zdobywa coraz większą popularność – zarówno wśród osób prywatnych, jak i firm. Odpowiednio przygotowane komunikaty, kreatywne zdjęcia – oto sposób, by ocieplić wizerunek marki i przejść na inny poziom interakcji z odbiorcami.

Media Click Zapraszamy do kontaktu!
Darmowa wycena
Napisz do nas! Indywidualna wycena w 24h
Darmowa wycena