Shoper Pozycjonowanie sklepu internetowego

SEO dla E-commerce czyli pozycjonowanie szerokie (long tail). Koncepcja long tail Chrisa Andersona ma swoje odzwierciedlenie w wyszukiwarkach. Internauci wyrażają swoje potrzeby-intencje przy pomocy wielu tysięcy słów kluczowych.

Nasza firma specjalizuje się w optymalizacji, pozycjonowaniu i kampaniach PPC (Google Ads, Facebook Ads) sklepów opartych na silniku Shoper.

Sprawdź nasze referencje oraz case study.

Jak internauci szukają produktów
z oferty Twojego sklepu internetowego
w wyszukiwarce Google?

Przykładowo podczas zakupu telefonu komórkowego, internauta może użyć ogólnych słów kluczowych np. „telefony”, podać konkretny model „iphone 11 pro” lub wskazać jego cechy użytkowe „telefon który robi najładniejsze zdjęcia ranking” itd. itd.

Liczbę kombinacji słów kluczowych dla sklepu internetowego wyznacza pomysłowość użytkowników (która jest nieograniczona).

Aby sklep internetowy był widoczny na dużą liczbą słów kluczowych (setki, tysiące) stosuje się pozycjonowanie szerokie (ang. long tail). W tym przypadku pozycjonowanie opiera się na odpowiedniej optymalizacji oraz strategii głębokiego linkowania (deep linking).

Takie działania SEO E-commerce gwarantują znaczący wzrost wizyt a tym samym sprzedaży.

Porozmawiaj z
ekspertem SEO

Zadzwoń teraz

733 555 333

Pomożemy Ci w doborze odpowiednich kanałów reklamy.

Podpowiemy, które produkty / usługi promować.

Zbadamy działania konkurencji, aby przedstawić Ci aktualną sytuację w branży.

Jakub Werelich

Jakub Werelich

Specjalista SEO

Maciej Kędzia

Maciej Kędzia

Specjalista SEO

Skuteczność pozycjonowania
sklepu internetowego na długi ogon

Jak pokazują liczne badania, pozycjonowanie szerokie sklepu internetowego
jest efektywniejsze niż standardowe pozycjonowanie „na frazy”.

Ruch na sklepie internetowym z zapytań z długiego ogona stanowi 70-80% całości. Na efekty takiego pozycjonowania czeka się zazwyczaj krócej, a pozycje są stabilniejsze i bardziej odporne na zmiany algorytmu wyszukiwarki.

Najważniejszą zaletą pozycjonowania szerokiego sklepu internetowego jest jednak to, że zapytania z długiego ogona charakteryzują się wyższą konwersją w stosunku do fraz ogólnych (większa sprzedaż w sklepie internetowym).

Wykres widoczności w wyszukiwarce Google

Korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego Long-Tail:

  • ruch wysokiej jakości
  • poprawa pozycji wszystkich podstron
  • nieograniczona liczba słów kluczowych, na które wyświetla się strona
  • wyższy współczynnik konwersji
  • znaczący wzrost sprzedaży usług i produktów
  •    relatywnie niższy koszt pozyskania wizyt (w porównaniu do Google Ads)

Pozycjonowanie sklepu internetowego wykonujemy na popularnych platformach ecommerce takich jak: Shoper, IAI, PrestaShop, Shoplo, Magento, WordPress Woocommerce.

Zapraszamy do kontaktu wszystkie sklepy internetowe zainteresowane pozycjonowaniem.

Referencje od naszych Klientów

Firma Media Click kompleksowo wdrożyła dla nas sklep internetowy Błysk.pl z wyposażeniem toalet publicznych. Dodatkowo dzięki pozycjonowaniu m.in. na frazę suszarki do rąk znacząco zwiększyliśmy sprzedaż. Jestem bardzo zadowolona!

Alicja Błysk

Manager sklepu internetowego

Wybór Media Click do realizacji sklepu internetowego Pościel To był strzałem w 10! Sklep prezentuje się znakomicie a do tego otrzymaliśmy pełne wsparcie na każdym etapie projektu.

Igor Pająkiewicz

Dyrektor handlowy, Pościel To

Wsparcie SEO jakie otrzymujemy od Media Click, pozwala nam w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google.

Staszek Borcuch

Właściciel, Transfer Boardshop

Nieszablonowe podejście do każdego nowego projektu z zakresu pozycjonowania stron.
Marcin Hejduk

Prezes Zarządu, Bike on Wax Polska

Optymalizacja oraz bieżące działania przyczyniły się do znaczącego wzrostu ruchu w naszym sklepie.

Marek Mielcarz

Właściciel Sklepu, Robale.pl

Zaproponowane rozwiązania zapewniły nam wysoki wzrost sprzedaży w naszym sklepie internetowym.
Pawel Długosz

Właściciel, Delta Tekstylia