Pozycjonowanie sklepu internetowego

SEO dla E-commerce czyli pozycjonowanie szerokie (long tail). Koncepcja long tail Chrisa Andersona ma swoje odzwierciedlenie w wyszukiwarkach. Internauci wyrażają swoje potrzeby-intencje przy pomocy wielu tysięcy słów kluczowych.

Jak internauci szukają produktów
z oferty Twojego sklepu internetowego
w wyszukiwarce Google?

Przykładowo podczas zakupu telefonu komórkowego, internauta może użyć ogólnych słów kluczowych np. „telefony”, podać konkretny model „iphone 11 pro” lub wskazać jego cechy użytkowe „telefon który robi najładniejsze zdjęcia ranking” itd. itd.

Liczbę kombinacji słów kluczowych dla sklepu internetowego wyznacza pomysłowość użytkowników (która jest nieograniczona).

Aby sklep internetowy był widoczny na dużą liczbą słów kluczowych (setki, tysiące) stosuje się pozycjonowanie szerokie (ang. long tail). W tym przypadku pozycjonowanie opiera się na odpowiedniej optymalizacji oraz strategii głębokiego linkowania (deep linking).

Takie działania SEO E-commerce gwarantują znaczący wzrost wizyt a tym samym sprzedaży.

Porozmawiaj z
ekspertem SEO

Zadzwoń teraz

71 757 58 15

Pomożemy Ci w doborze odpowiednich kanałów reklamy.

Podpowiemy, które produkty / usługi promować.

Zbadamy działania konkurencji, aby przedstawić Ci aktualną sytuację w branży.

Jakub Werelich

Jakub Werelich

Specjalista SEO

Maciej Kędzia

Maciej Kędzia

Specjalista SEO

Skuteczność pozycjonowania
sklepu internetowego na długi ogon

Jak pokazują liczne badania, pozycjonowanie szerokie sklepu internetowego
jest efektywniejsze niż standardowe pozycjonowanie „na frazy”.

Ruch na sklepie internetowym z zapytań z długiego ogona stanowi 70-80% całości. Na efekty takiego pozycjonowania czeka się zazwyczaj krócej, a pozycje są stabilniejsze i bardziej odporne na zmiany algorytmu wyszukiwarki.

Najważniejszą zaletą pozycjonowania szerokiego sklepu internetowego jest jednak to, że zapytania z długiego ogona charakteryzują się wyższą konwersją w stosunku do fraz ogólnych (większa sprzedaż w sklepie internetowym).

Wykres widoczności w wyszukiwarce Google

Korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego Long-Tail:

  • ruch wysokiej jakości
  • poprawa pozycji wszystkich podstron
  • nieograniczona liczba słów kluczowych, na które wyświetla się strona
  • wyższy współczynnik konwersji
  • znaczący wzrost sprzedaży usług i produktów
  •    relatywnie niższy koszt pozyskania wizyt (w porównaniu do Google Ads)

Pozycjonowanie sklepu internetowego wykonujemy na popularnych platformach ecommerce takich jak: Shoper, IAI, PrestaShop, Shoplo, Magento, WordPress Woocommerce.

Zapraszamy do kontaktu wszystkie sklepy internetowe zainteresowane pozycjonowaniem.

Referencje od naszych Klientów

Firma Media Click kompleksowo wdrożyła dla nas sklep internetowy Błysk.pl z wyposażeniem toalet publicznych. Dodatkowo dzięki pozycjonowaniu m.in. na frazę suszarki do rąk znacząco zwiększyliśmy sprzedaż. Jestem bardzo zadowolona!

Alicja Błysk

Manager sklepu internetowego

Wybór Media Click do realizacji sklepu internetowego Pościel To był strzałem w 10! Sklep prezentuje się znakomicie a do tego otrzymaliśmy pełne wsparcie na każdym etapie projektu.

Igor Pająkiewicz

Dyrektor handlowy, Pościel To

Wsparcie SEO jakie otrzymujemy od Media Click, pozwala nam w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google.

Staszek Borcuch

Właściciel, Transfer Boardshop

Nieszablonowe podejście do każdego nowego projektu z zakresu pozycjonowania stron. Marcin Hejduk

Prezes Zarządu, Bike on Wax Polska

Optymalizacja oraz bieżące działania przyczyniły się do znaczącego wzrostu ruchu w naszym sklepie.

Marek Mielcarz

Właściciel Sklepu, Robale.pl

Zaproponowane rozwiązania zapewniły nam wysoki wzrost sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Pawel Długosz

Właściciel, Delta Tekstylia

Porozmawiaj z
ekspertem SEO

Zadzwoń teraz

71 757 58 15

Sklepy internetowe
przyjazne wyszukiwarce Google

W ramach współpracy, oferujemy naszym klientom możliwość stworzenia sklepu internetowego, zgodnego z najnowszymi standardami, charakteryzującego się nienaganną stylistyką, a przede wszystkim – wysoką funkcjonalnością (zarówno po stronie klienta jak i właściciela).

Intuicyjne rozwiązania zastosowane w platformie Shoper umożliwiają bardzo sprawne zarządzanie sprzedażą.

Dodatkowo sklep internetowy zintegrowany jest z hurtowniami, aplikacjami magazynowymi, dostawcami i kanałami sprzedaży takimi jak np. Allegro. Sklepy internetowe tworzone na platformie Shoper są bezpieczne, intuicyjne i szybkie – dostarczając użytkownikom pozytywnych odczuć podczas wizyty w sklepie i zachęcając ich tym samym do dokonania zakupu.

Ćwir, ćwir.

Każdego dnia od 20% do 25% zapytań do wyszukiwarki jest użytych po raz pierwszy.

Udi Manber – Google Inc.

Jesteśmy certyfikowany resellerem firmy Shoper, najpopularniejszej platformy do prowadzania kompleksowej sprzedaży w Internecie.

Czym wyróżniają się nasze sklepy internetowe?

Nowoczesny design

Zaprojektujemy dla Państwa szablon, banery i potrzebne grafiki, które podkreślą indywidualny charakter firmy.

Pełna responsywność

Sklepy internetowe Shoper działają bardzo szybko i poprawnie na każdym urządzeniu – laptopie, smartfonie i tablecie.

Optymalizacja SEO

Wykorzystując nasze doświadczenie, tworzymy sklepy internetowe gotowe do pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach.

~

Bezpieczne oprogramowanie

W oparciu o nasze doświadczenie, rekomendujemy platformę Shoper jako bezpieczny system do zarządzania sprzedażą on-line.

l

Łatwe zarządzanie asortymentem

Shoper posiada intuicyjny panel zarządzania, dzięki czemu w łatwy sposób będziesz mógł edytować produkty, kategorie czy dodawać wpisy na blogu firmowym.

Serwis powdrożeniowy

Każdy stworzony przez nas sklep nadzorujemy i administrujemy. Pomagamy także w doborze odpowiedniego hostingu i zakupie domeny.

Integracje sklepu

Sklepy internetowe Shoper to 80 gotowych integracji, dzięki którym bardzo łatwo zarządzać e-biznesem.

Dzięki tej funkcjonalności z łatwością można:

  • sprzedawać na allegro wraz z aktualizacją stanów magazynowych, importować zamówienia czy wystawiać wiele produktów,
  • wystawiać ofertę w porównywarkach cen (ceneo, skąpiec, nokaut i itp.),
  • wdrożyć wygodne płatności on-line, w trosce o wygodę klienta,
  • bezproblemowo nadawać wysyłki, zamawiać kuriera z poziomu sklepu,
  • wysyłać produkty Paczkomatami InPost,
  • obsługiwać finanse w najpopularniejszych programach finansowo-księgowych, a także systemami on-line.

… i wiele innych.

Dobry sklep internetowy – czyli jaki?

Miarą pozwalającą stwierdzić o tym, czy dany sklep jest dobry – jest stosunek sprzedaży do ilości odwiedzin. Jeżeli zachęcamy bardzo dużą ilość klientów odwiedzających nasz sklep internetowy – wówczas możemy stwierdzić, że wszystko poprawnie funkcjonuje. W przeciwnym wypadku należy zwrócić uwagę na kilka aspektów. Dobry sklep internetowy to taki, któremu klient ufa, w którym czuje się bezpiecznie i ma możliwość dokonania szybkiego zakupu oraz wyboru z szerokiego asortymentu.

Wrocław - Poland

ul. Aleksandra Ostrowskiego 30

53-238 Wrocław

hello@pokaż email

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek

8:00 - 16:00

(71)pokaż numer

Pomoc Techniczna

(71)pokaż numer

bok@pokaż email