Pozycjonowanie za granicą

Dotarcie do klientów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwajcarii czy Norwegii jest możliwe dzięki dobrze poprowadzonej kampanii SEO za granicą.

Jesteś tutaj: Strona główna » Pozycjonowanie za granicą

SEO międzynarodowe

Specyfika kampanii marketingu internetowego ułatwia promocję firmy na rynkach zagranicznych. Pozycjonowanie za granicą to działania mające na celu poprawę widoczności
i uzyskanie wysokich pozycji w zagranicznych wersjach wyszukiwarki.

Czym się różni pozycjonowanie zagraniczne?

Sukces firmy za granicą zależy od wielu czynników. Dzięki pozycjonowaniu zagranicznemu jesteśmy w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów szukających produktów i usług w rodzimym dla siebie kraju.

Należy natomiast pamiętać o różnicach kulturowych i uwarunkowaniach społecznych mających realny wpływ na decyzje zakupowe. Chcąc uzyskać maksymalne efekty z kampanii SEO za granicą wymagana jest wcześniejsza analiza zachowań konsumentów na danym rynku.

Pozycjonowanie zagraniczne – korzyści:

  • budowanie siły marki
  • wzrost rozpoznawalności
  • zwiększenie zysków
  • rozwój firmy
  • niski koszt pozyskania klientów zza granicy

Ćwir, ćwir.

Chcesz rozwijać swój biznes za granicą? Skorzystaj z pozycjonowania za granicą z Media Click – z nami osiągniesz zamierzony cel!

Ty też możesz rozwinąć swój biznes za granicą!

Promocja stron za granicą

Promocja strony internetowej w wynikach naturalnych jest ściśle związana z pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych. W odróżnieniu od reklamy płatnej wyszukiwarki nie pobierają opłat za umieszczenie odnośnika do strony w tej części rankingu. Pozycjonowanie jest to proces, którego celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwarki na konkretne słowa kluczowe.

Zabieg ten łączy się bezpośrednio z optymalizacją strony czyli budowaniem wartościowej treści witryny zgodnej ze standardami internetowymi. Wszystkie te czynności mają umożliwić lepsze czytanie jej przez robota indeksującego strony dla wyszukiwarek. W samej wyszukiwarce Google pozycja strony w rankingu zależy przynajmniej od kilkuset czynników.

Najważniejsze czynniki rankingowe

Dwa podstawowe, które najmocniej wpływają na pozycjonowaną stronę to:

  • liczba odnośników (ang. link popularity) oraz
  • zawartość witryny (ang. content).

Pozycja strony w wynikach zależy od liczby odsyłaczy (linków) prowadzących do strony rankingowanej. Bardzo ważna jest jakość strony, z której pochodzi odnośnik. Powinna być powiązana tematycznie ze stroną pozycjonowaną oraz sama dobrze wypromowana w wyszukiwarkach.

Zawartość witryny powinna być bogata w słowa kluczowe oraz informacje o dziedzinie, która jest reklamowana. Interesująca, odpowiednia i unikalna treść nie tylko przyciągnie uwagę internatów ale również i roboty wyszukiwarek przeglądające sieć.

Jak rozliczane są kampanie SEO na Świecie?

Wiedza na temat stosowanych algorytmów w wyszukiwarkach, również zagranicznych jest objęta ścisłą tajemnicą. Na całym świecie istnieją wyspecjalizowane agencje SEO (ang. search engine optimization) zajmujące się pozycjonowaniem firmowych serwisów.

Pozycjonerzy, między innymi z Wrocławia na bieżąco zajmują się śledzeniem, testami i badaniami algorytmu wyszukiwarki, których celem jest rozpoznanie tajników rankingujących.

Pozycjonowanie firmowej strony jest procesem ciągłym, gdyż zdobytą pozycję trzeba utrzymać i regularnie monitorować. Stawki cenowe uzależnione są od liczby konkurencyjnych serwisów promujących się na te same słowa kluczowe oddzielnie w każdym kraju. Im jest ich więcej, tym bardzie złożonym oraz droższym procesem jest zdobycie wyższej pozycji.

Większość firm zajmujących się pozycjonowaniem pobiera opłatę jedynie w momencie, gdy witryna, po wpisaniu przez internautę w okno wyszukiwarki danego hasła przedmiotowego, wyświetlona zostanie w pierwszej dziesiątce. Płaci się, więc za osiągane efekty. Niektóre z firm wymagają zapłaty jedynie za pierwsze miejsce pozycjonowanej witryny w wyszukiwarce.

W obecnej formie algorytmów wyszukiwarki odchodzi się od tej formy rozliczania pozycjonowania, również za granicą.