POZYCJONOWANIE ZA GRANICĄ

Specyfika kampanii marketingu internetowego ułatwia promocję firmy na rynkach zagranicznych. Pozycjonowanie za granicą to działania mające na celu poprawę widoczności i uzyskanie wysokich pozycji w zagranicznych wersjach wyszukiwarki. Dotarcie do klientów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwajcarii czy Norwegii jest możliwe dzięki dobrze poprowadzonej kampanii SEO za granicą.

CZYM RÓŻNI SIĘ POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE?

Sukces firmy za granicą zależy od wielu czynników. Dzięki pozycjonowaniu zagranicznemu jesteśmy w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów szukających produktów i usług w rodzimym dla siebie kraju. Należy natomiast pamiętać o różnicach kulturowych i uwarunkowaniach społecznych mających realny wpływ na decyzje zakupowe. Chcąc uzyskać maksymalne efekty z kampanii SEO za granicą wymagana jest wcześniejsza analiza zachowań konsumentów na danym rynku.

POZYCJONOWANIE ZAGRANICZNE – KORZYŚCI

Pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach to przede wszystkim:

  • budowanie siły marki
  • wzrost rozpoznawalności
  • zwiększenie zysków
  • rozwój firmy
  • niski koszt pozyskania klientów zza granicy
Pozycjonowanie zagraniczne wrocław

PROMOCJA STRON ZA GRANICĄ

Promocja strony internetowej w wynikach naturalnych jest ściśle związana z pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych. W odróżnieniu od reklamy płatnej wyszukiwarki nie pobierają opłat za umieszczenie odnośnika do strony w tej części rankingu. Pozycjonowanie jest to proces, którego celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwarki na konkretne słowa kluczowe. Zabieg ten łączy się bezpośrednio z optymalizacją strony czyli budowaniem wartościowej treści witryny zgodnej ze standardami internetowymi. Wszystkie te czynności mają umożliwić lepsze czytanie jej przez robota indeksującego strony dla wyszukiwarek. W samej wyszukiwarce Google pozycja strony w rankingu zależy przynajmniej od kilkuset czynników.

NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI RANKINGOWE

Dwa podstawowe, które najmocniej wpływają na pozycjonowaną stronę to: liczba odnośników (ang. link popularity) oraz zawartość witryny (ang. content). Pozycja strony w wynikach zależy od liczby odsyłaczy (linków) prowadzących do strony rankingowanej. Bardzo ważna jest jakość strony, z której pochodzi odnośnik. Powinna być powiązana tematycznie ze stroną pozycjonowaną oraz sama dobrze wypromowana w wyszukiwarkach. Zawartość witryny powinna być bogata w słowa kluczowe oraz informacje o dziedzinie, która jest reklamowana. Interesująca, odpowiednia i unikalna treść nie tylko przyciągnie uwagę internatów ale również i roboty wyszukiwarek przeglądające sieć.

JAK ROZLICZANE SĄ KAMPANIE SEO NA ŚWIECIE

Wiedza na temat stosowanych algorytmów w wyszukiwarkach, również zagranicznych jest objęta ścisłą tajemnicą. Na całym świecie istnieją wyspecjalizowane agencje SEO (ang. search engine optimization) zajmujące się pozycjonowaniem firmowych serwisów. Pozycjonerzy z Wrocławia na bieżąco zajmują się śledzeniem, testami i badaniami algorytmu wyszukiwarki, których celem jest rozpoznanie tajników rankingujących. Pozycjonowanie firmowej strony jest procesem ciągłym, gdyż zdobytą pozycję trzeba utrzymać i regularnie monitorować. Stawki cenowe uzależnione są od liczby konkurencyjnych serwisów promujących się na te same słowa kluczowe oddzielnie w każdym kraju. Im jest ich więcej, tym bardzie złożonym oraz droższym procesem jest zdobycie wyższej pozycji. Większość firm zajmujących się pozycjonowaniem pobiera opłatę jedynie w momencie, gdy witryna, po wpisaniu przez internautę w okno wyszukiwarki danego hasła przedmiotowego, wyświetlona zostanie w pierwszej dziesiątce. Płaci się, więc za osiągane efekty. Niektóre z firm wymagają zapłaty jedynie za pierwsze miejsce pozycjonowanej witryny w wyszukiwarce. W obecnej formie algorytmów wyszukiwarki odchodzi się od tej formy rozliczania pozycjonowania, również za granicą.

Media Click Zapraszamy do kontaktu!
Darmowa wycena
Napisz do nas! Indywidualna wycena w 24h
Darmowa wycena