Google Ads Łódź

lip 18, 2022

Czas czytania: 5 minuty

Reklama Google Ads to jeden z najchętniej wybieranych sposobów na wypromowanie własnej firmy w sieci internetowej. Prowadzenie tego typu marketingu internetowego jest opłacalnym przedsięwzięciem zarówno dla mniejszych, jak i większych firm. Z omawianego rozwiązania korzystają firmy lokalne, jak i międzynarodowe. System reklamowy pozwala na wyróżnienie przedsiębiorstwa w wynikach wyszukiwania, a najczęściej płaci się za kliknięcia.

Kampania Google Ads – dlaczego warto na nią postawić?

Kampania Google Ads ma szerokie grono zwolenników. Warto z niej skorzystać przede wszystkim z tego względu, że:

  • inwestorzy zyskują dostęp do reklam występujących pod wieloma różnymi postaciami – najbardziej rozpowszechnione to: reklamy w sieci reklamowej, na platformie YouTube, wyświetlane nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce, w aplikacjach, produktowe dla sklepów internetowych i tzw. remarketing,
  • wysoką skuteczność i stosunkowo krótki czas oczekiwania na pierwsze efekty – reklama Google Ads będzie widoczna tuż po jej uruchomieniu, ale na w pełni satysfakcjonujące efekty trzeba poczekać przynajmniej kilka tygodni (zależnie od podjętych działań). W ten sposób dba się m.in. o wzrost ruchu na stronie www oraz zwiększoną sprzedaż,
  • bardzo duży zasięg kampanii reklamowej – kampania może być swobodnie rozbudowywana, np. na najskuteczniejsze słowa kluczowe lub też o nowe frazy,
  • możliwość dotarcia z reklamą do wybranej grupy odbiorców – tym samym zwiększa się swoje szanse na sprzedaż oferowanych produktów i usług.

Poszczególne rodzaje reklam można ze sobą dowolnie łączyć, oczywiście w ramach ustalonego wcześniej budżetu, dlatego trzeba się nad nim solidnie zastanowić. Google Ads niesie za sobą mnóstwo korzyści, lecz wszystkie działania muszą być dokładnie przemyślane i dopracowane.

Google Ads Łódź

Reklama Google Ads a śledzenie jej skuteczności – jak się za to zabrać? Wskazówki

Reklama Google Ads może być realizowana na wielu płaszczyznach. Kluczowe jest to, iż każdy reklamodawca może śledzić skuteczność realizowanej kampanii i wyciągnąć na tej podstawie rzetelne wnioski. Wystarczy wejść na swoje konto i zbadać wskaźniki efektywności. Analizie poddaje się m.in.:

  • współczynnik konwersji,
  • pozycję wprowadzonej reklamy w wynikach wyszukiwania (płatnych),
  • koszt kliknięcia w reklamę,
  • współczynnik odrzuceń.

W ten sposób inwestorzy dowiadują się, które słowa kluczowe są najmniej skuteczne, a które generują konwersje. To szansa na wprowadzenie korzystnych zmian, dzięki czemu kampania Google Ads przyniesie spektakularny sukces.

Hotel Łódź - reklama w Google

Przykład reklamy Google Ads dla zapytania hotel łódź.

Google Ads – co jeszcze przemawia za tą formą reklamy?

Google Ads to reklama, która może być kierowana do użytkowników korzystających np. z urządzeń mobilnych, którzy w danym momencie znajdują się w określonej lokalizacji. Reklamodawca zyskuje również możliwość wyświetlania reklamy w ściśle określonym czasie (np. przez 24 godziny). Kampania Google Ads jest skonstruowana w taki sposób, iż zainteresowane osoby w pełni kontrolują własny budżet (nie doprowadza się do sytuacji, w której wydaje się więcej, niż wcześniej się planowało).

Reklama Google Ads jest wykorzystywana na tak szeroką skalę, ponieważ doprowadza do zwiększenia świadomości marki, większych zysków oraz wysokiego zwrotu z inwestycji. Dzięki temu reklamodawcy poznają rynek oraz działania konkurencji. Omawiany system jest niezwykle elastyczny, gdyż ustawienia kampanii mogą ulegać zmianom w dowolnie wybranym momencie. Tyczy się to przede wszystkim zmiany fraz kluczowych, budżetu czy też ustawień kierowania.

Szukasz sposobu, aby dotrzeć do nowych potencjalnych klientów? Wiesz, że grupa docelowa Twojej firmy jest w internecie? W takim razie powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem strony. Nasza agencja SEO sprawi, że strona internetowa Twojej firmy stanie się głównym źródłem nowych klientów i zleceń. Zobacz, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie i dlaczego powinieneś z niego skorzystać!

Agencja SEO Łódź

 

Łódź — miasto idealne dla biznesu

Pozycjonowanie stron Łódź

Mówiąc o miastach idealnych dla biznesu, wymienia się zazwyczaj Warszawę, Wrocław, Kraków czy Gdańsk. Tymczasem w czołówce najbardziej przyjaznych przedsiębiorcom miast w Polsce niewątpliwie powinna znaleźć się także Łódź. Stolica województwa łódzkiego to bowiem jedno z najlepszych w kraju miejsc do założenia firmy. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

Miasto Łódź ma niezwykłą historię. Z początkiem XIX wieku, dzięki nowopowstałym manufakturom stała się ona metropolią przemysłową. Tytuł najbardziej rozwiniętego pod względem przemysłu miastem w Polsce towarzyszył jej przez wiele dekad. Dziś to przede wszystkim ważny ośrodek kulturalny. W ciągu roku odbywa się tu wiele znanych festiwali, spotkań i wystaw, a samo miasto obfituje w różnego rodzaju muzea i galerie sztuki. Nie sposób nie wspomnieć, że znajduje się tam jedna z najważniejszych szkół filmowych w kraju – PWSFTviT im. Leona Schillera, która wykształciła wielu ważnych dla polskiej kultury artystów. W mieście znajduje się również wiele innych szkół wyższych i zawodowych.

Dla przedsiębiorców ważnym aspektem będzie z pewnością położenie geograficzne Łodzi. Miasto znajduje się bowiem w samym sercu Polski i stanowi jej ważny ośrodek komunikacyjny. Co więcej leży ono w niedużej odległości od skrzyżowania dwóch głównych autostrad – A1 i A2 oraz łączącej Białystok z Wrocławiem drogi ekspresowej S8. Sprawia to, że wiele firm wybiera Łódź na lokalizację swoich magazynów, jako że jej centralne położenie znacznie ułatwia logistykę i transport, a co za tym idzie import i eksport produktów. Dla niektórych branży ważnym będzie również fakt, że Łódź ma bezpośrednie połączenie kolejowe z Chinami, co znacznie ułatwia transport towaru z tej części świata.

W ogłoszonym przez serwis Emerging Europe konkursie na najbardziej przyjazne miasto biznesowi, Łódź znalazła się w jego czołówce. 70 globalnych ekspertów i doradców ds. bezpośrednich inwestycji zagranicznych przyznali jej nagrodę w kategorii „klimat biznesowy”, zwracając uwagę na szybki rozwój miasta oraz jego ogólną przychylność wobec nowych inwestorów.

Wpływ na to mają z pewnością między innymi niskie koszty w porównaniu do możliwości, jakie oferuje miasto. W Łodzi czynsz za wynajem zarówno lokali użytkowych, jak i mieszkań jest dużo niższy niż na przykład w Warszawie czy w Krakowie. Jednocześnie jednak znaleźć tam można dużą ilość atrakcyjnych powierzchni biurowych, pomieszczeń doskonałych dla handlu czy miejsc na budowę hal produkcyjnych.

Podsumowując: ogromną zaletą Łodzi jest jej centralne położenie oraz bliskość do autostrad i dróg szybkiego ruchu. Ceny za wynajem są tu niższe niż w innych dużych polskich miastach, a usługi na równie wysokimi poziomie. Nie trudno tu także o wyspecjalizowanego pracownika. Wszystko to wskazuje na to, że Łódź to idealne miejsce dla biznesu!

Od czasu wybuchu pandemii firmy dynamicznie przeniosły swoją działalność do sieci. Izolacja spowodowała również to, że coraz więcej klientów dokonuje zakupów właśnie przez Internet. Aby pokazać wszystkim internautom swoją ofertę i skutecznie rywalizować z silną konkurencją, musisz zainwestować w pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie sklepów, pozycjonowanie stron www czy pozycjonowanie lokalne to zbiory działań, które mają podnieść Twoją stronę w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki pozycjom TOP 3, TOP 10 uwidaczniasz w organicznych wynikach wyszukiwania swoje produkty czy usługi. W ten sposób zyskujesz większy ruch, wyższą sprzedaż i lepsze wyniki finansowe.

O jakich działaniach mowa? Specjaliści od pozycjonowania stron internetowych dokonują czynności w obrębie strony (on-site): poprawa kodu źródłowego, ulepszenie contentu – treści, optymalizacja obrazów czy linków wewnętrznych. Do działań poza stroną (off-site) zalicza się: publikacje sponsorowane, linki sponsorowane czy tworzenie blogów zewnętrznych. Czemu dokładnie służą te działania optymalizujące?

Autor wpisu
Maciej Kędzia
Maciej Kędzia

Specjalista SEO

Przeczytaj także:

Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie Wrocław

Samo posiadanie firmowej strony internetowej, to dalece za mało aby osiągnąć rynkowy sukces. Ważnym jest, aby nasza witryna była widoczna w wyszukiwarce Google! Stąd tak istotnym elementem marketingu internetowego jest pozycjonowanie stron. Jako agencja Media Click...

Minister finansów na granicy zawału – błędny kurs Euro w Google

Google, jako jedno z najpopularniejszych narzędzi wyszukiwania i platform finansowych, dostarcza użytkownikom aktualne informacje na temat kursów walut. Aby dostarczać te informacje, Google korzysta z różnych źródeł danych, w tym od zewnętrznych dostawców. Głównym...

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper Kampanie – Czy to się opłaca? Opinie i Cennik

Shoper to jedna z popularnych platform e-commerce, która działa w modelu SaaS. Korzystają z niej osoby, które chcą szybko i wygodnie założyć sklep internetowy. Firma zapewnia szeroki wybór pakietów, odpowiednich zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych działających na...