Blog SEO
Dowiedz się więcej o marketingu internetowym.
Local Services Ads – Kampanie LSA Google Ads już w Europie
Razem ze wzrostem o 25% ilości wyszukiwanych haseł powiązanych z usługami lokalnymi, Google postanowiło wdrożyć swój autorski program LSA do Europy. Niesie to ze sobą cały szereg zalet dla reklam Twojej działalności w serwisie, pozyskując tym samym kontakty do...
Google Trends – jak korzystać i dowiedzieć się czego szukają internauci?
Każdy kto prowadzi firmę, na pewno jest świadom tego jak wiele pracy trzeba włożyć w jej rozwój. Czy klienci sami przychodzą składać zamówienia? W większości przypadków niestety nie. Każde nowe zamówienie okupione jest olbrzymią ilości pracy i czasu, włożonego w...
YouTube Dni Kultury – rusza trzydniowy festiwal
Kultura odżywa po kryzysie - na żywo i w formie online. Przez trzy dni, od 18. do 20. września można wziąć udział w wydarzeniu „YouTube Dni Kultury”, bez wychodzenia z domu. Warto! Więcej na temat „YouTube Dni Kultury” Inicjatywa powstała we współpracy z polskimi...
Specjalista Google Ads – jak wybrać najlepszego?
Skuteczna reklama w internecie bez Google Ads (Google Adwords)? Niemożliwe! Choć gigant z Mountain View nie zmonopolizował rynku reklamy w sieci, dostarcza narzędzia o największym potencjale konwersji. Pomyśl tylko: każdego dnia użytkownicy korzystają z wyszukiwarki...
Zmiany w Google Ads – raport z wyszukiwanych słów kluczowych znacznie okrojony
W celu optymalizacji kampanii marketingowej w Google Ads wielu reklamodawców korzysta z raportów wyszukiwanych haseł. Narzędzie to pozwala na analizę dotychczasowych efektów i tworzenie doskonalszych reklam. Od września 2020 nastąpią w tym względzie istotne zmiany....
Szkolenie Google Ads – zostań specjalistą od reklamy Google
Szkolenia z Google Ads - zostań specjalistą od reklamy w Google! Reklama w Google Ads to najpopularniejsza forma promocji w Internecie. Zasady obsługi tej platformy powinni znać wszyscy sprzedawcy i usługodawcy. Szkolenie z Google Ads jest zarazem istotnym punktem w...
Dodatkowe opłaty za Google Ads w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii
Wprowadzone przez Google Ads opłaty zwiększą koszty reklam niektórych przedsiębiorców. O kilka procent w górę wzrosną opłaty dotyczące reklam kierowanych do odbiorców w Austrii, Wielkiej Brytanii i Turcji. Czy w związku z tym również polscy reklamodawcy zapłacą...
YouTube Video Builder – darmowe narzędzie do reklam wideo
Wszyscy właściciele sklepu internetowego wiedzą, jak ważne jest ciągłe budowanie świadomości swojej marki. Google Ads, pozycjonowanie, czy reklama w social mediach to naprawdę dobre sposoby pozwalające nam na dobrą reklamę. Ostatnimi czasy jednak coraz popularniejszym...
Google CSS – tańsze kliknięcia w Google Ads o 20%
Z pewnością każdy przedsiębiorca z branży e-commerce doskonale zdaje sobie sprawę z tego, czym są reklamy produktowe w Google. Warto jednak wiedzieć, że reklamy w Google Zakupy nie są jedynym wyjściem. Przeciwnie, pojawiła się nowa, duża bardziej atrakcyjna...
Reklamy warte miliony. Google Ads i wydatki polskich polityków
Zastanawiasz się ile warte są głosy Polek i Polaków? Serwis Buy Shares opublikował dane dotyczące wydatków przeznaczonych w Polsce na reklamy polityczne. Reklamy polityczne w Google Adwords Google Ads umożliwia realizację kampanii mającej na celu propagowanie treści...
Czym jest Google Merchant Center?
Google Merchant Center to narzędzie dedykowane właścicielom sklepów internetowych umożliwiające reklamę produktów m.in. za pomocą Kampanii produktowych (Google Shopping). Jak wykorzystać GMC, by zwiększyć sprzedaż? Jak przebiega konfiguracja? Dlaczego warto korzystać...
Gdzie pobrać fakturę za reklamę Google Ads?
Elektroniczne faktury za reklamę w Google Ads można pobrać bezpośrednio za pośrednictwem konta. Wydatki na reklamy w Google Ads są w pełni dokumentowane, a Google wystawia faktury VAT dla każdego przedsiębiorcy, który uzupełni dane firmy w "Profilu rozliczeniowym"....